حال عمومی اسدالله یکتا رو به بهبودست/ لزوم کنترل اکسیژن خون | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۲

حال عمومی اسدالله یکتا رو به بهبودست/ لزوم کنترل اکسیژن خون

حال اسدالله یکتا که علاوه بر ابتلا به کرونا 2 روز پیش دچار حمله قلبی هم شده‌بود، با کاهش آنزیم‌های قلبش بهبود یافته‌است.

حامی جهانی مجری طرح سینما و کمک حال اسدالله یکتا بازیگر سینما و تلویزیون ایران، درباره وضعیت سلامت این بازیگر که از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان نیکان بستری شده‌ است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: استاد پریروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت دچار یک حمله قلبی شد و با تشخیص پزشک معالج وارد بخش (icu) شد. بعد از ورود به (icu) آنزیم‌های قلبش که بسیار بالا بود منفی شد و می‌شود ‌این اتفاق را یک معجزه بدانیم؛ چراکه شرایطش به کمک دعاهای مردم «کاملا» رو به بهبودی ‌است.

او با بیان اینکه دکتر به شرط مراقبت‌های ویژه اجازه ترخیص داده‌ اما اسدالله یکتا هنوز ترخیص نشده‌است، گفت: طبق تازه‌ترین صحبتی که با پزشک آقای یکتا داشتیم، امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بعد از ویزیت، احتمال ترخیص از بیمارستان وجود دارد البته چون اکسیژن خون استاد بدون دستگاه به زیر ۹۰ می‌رسد باید یک دستگاه اکسیژن‌ساز تهیه کنیم. در حال حاضر این دستگاه تهیه شده و آن را در خانه استاد قرار داده‌ایم.

مجری طرح سینما درباره چالش‌هایی که خانواده اسدالله یکتا در این مدت بدحالی ایشان پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: این دوران، دوران خیلی سختی بود و توقع داشتیم خیلی کمک‌مان کنند اما در هر صورت با لطف خدا و دعاهای مردم گذشت ولی واقعا اگر یک سری کمک‌ها دست ما را نمی‌گرفت، شاید دیگر نمی‌توانستیم آقای یکتا را نجات بدهیم.

جهانی اظهار کرد: همسر آقای یکتا هم که مشکوک به کرونا بود تست داد و خوشبختانه جواب آزمایش منفی بود. استاد که از بیمارستان مرخص شود سعی می‌کنیم اتفاقات خوبی را برایش رقم بزنیم تا یک زندگی بهتر و جدیدی را تجربه کند.

وی در پایان شخصی را که در این مدت پشتیبان روند درمان اسدالله یکتا بود شایسته تشکر ویژه دانست و خاطرنشان کرد: اگر این شخص که شانه به شانه ما پیگیر حال استاد بود در کنارمان نبود، مطمئنا حال آقای یکتا که الان هوشیار است و می‌تواند صحبت بکند به این سرعت خوب نمی شد. ابتدا مدیون خدا و سپس همدلی و همراهی این شخص هستیم.

پریسا منیر

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000