خبرهای حوزه سلامت را در «کافه خبر» مرور کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱

خبرهای حوزه سلامت را در «کافه خبر» مرور کنید

برنامه «کافه خبر» در رادیو سلامت به مرور خبرهای حوزه سلامت می‌پردازد و بر سر میزهای مختلف با مخاطبان به گفتگو می‌نشیند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «کافه خبر» اولین کافه شنیداری است که در رادیو سلامت به مرور خبرهای حوزه سلامت می‌پردازد.

به گفته سهیلا باقری تهیه کننده این برنامه، در این کافه بر سر میزهای مختلف با مخاطبان به گفتگو می‌نشینند. ضمن اینکه میزهای مختلفی برای مخاطبان چیده شده که به فراخور علاقه‌شان می‌توانند بر سر همان میز حضور داشته باشند. میز خبر و میز تحلیل، میزهای دائمی کافه هستند ولی در روزهای مختلف پخش برنامه، میزهای ویژه همان روز هم طراحی شده‌اند.

وی ادامه داد: در روزهای یکشنبه «میز شما» را خواهید شنید. میز شما را شنوندگانی که خبر ویژه‌ای از محل کار یا زندگی‌شان دارند رزرو می‌کنند و یکشنبه‌ها بر سر این میز میزبان یکی از شنوندگان خواهیم بود.

باقری اذعان کرد: «میز کاملا محرمانه» عنوان میز دیگریست که روزهای دوشنبه دور آن می‌نشینیم و از آسیب‌های اجتماعی حرف می‎‎زنیم و خبرهای مربوط به این حوزه را تحلیل می ‌کنیم و در روزهای سه شنبه هم داغ ترین و پربازدیدترین خبرهای فضای مجازی را بر سر ‌«میز شیشه‌ای»‌ بررسی خواهیم کرد.

تهیه کننده «کافه خبر» در پایان اظهار کرد: اگر فرصت کردید و به این کافه سر زدید میزبانان شما در کافه خبر فیروزه آدابی و فاطمه شهبازی خواهند بود. مرجان قندی میزبان شما بر سر «میز تحلیل» خواهد بود. خبرهای «میز خبر» را شهبازی تهیه می کنند و کار هماهنگی و دعوت از کارشناسان برای حضور در برنامه بر عهده حمید فروزنده است. دیگر تهیه کننده «کافه خبر» پیمان پناهی است. این برنامه صفحه‌ای هم در فضای مجازی دارد.

«کافه خبر» رادیو سلامت روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است