عوامل فیلم «سوم آذرشهر» مهمان برنامه «سینما آی‌فیلم» می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲

عوامل فیلم «سوم آذرشهر» مهمان برنامه «سینما آی‌فیلم» می‌شوند

برنامه این هفته «سینما آی‌فیلم» به بررسی فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری اختصاص دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه تلویزیونی «سینما آی‌فیلم» در هفته جاری به بررسی فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» می‌پردازد و با برخی عوامل این فیلم سینمایی از جمله کامبیز صفاری کارگردان، خسرو پسیانی و آروشا بیگی بازیگران این اثر سینمایی گفت‌وگو خواهد کرد.

این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و بازیگرانی چون  آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، صدف عسگری، خسرو پسیانی، رویا جاوید نیا، احسان امانی، حسام نورانی، علی جلالی، یاسر شریف و حمید رضایی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 فیلمنامه‌ «سوم آذرشهر» را ایثار ابومحبوب با همکاری کارگردان این فیلم، کامبیز صفاری به نگارش درآورده است، همچنین تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی را محسن امیریوسفی برعهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: دختر مهاجری همسر ایرانی خود را در تصادف اتومبیلی در کشور آلمان از دست داده است. او برای مدیریت میراث خود از همسرش به کشورش (ایران) باز می‌گردد، اما درک این‌که شوهر او فرزند دیگری از همسر سابقش داشته و او از این ماجرا بی‌اطلاع بوده است، اوضاعش را پیچیده‌تر می‌کند...

 برنامه «سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران سینما و موضوعاتی مانند میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فیلم‌ها را بررسی می‌کند.

ب رنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عطا جاوید و اجرای حسام فروتن، چهارشنبه هرهفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت ۰۷:۳۰ صبح و ۱۹:۳۰ شب پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است