رادیو صبا با دست پر می‌آید/ پنج برنامه جدید برای خرداد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵

رادیو صبا با دست پر می‌آید/ پنج برنامه جدید برای خرداد

رادیو صبا از اول خرداد ماه پنج برنامه جدید روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «رادیو شصت»، «لیمو ترش»، «صدو یک راه برای کتاب نخواندن»، «شب سعید» و «ناصر باش» عناوین برنامه‌های جدید رادیو صبا کاری از گروه مسابقات و تفریحات است که از اول خرداد در جدول پخش رادیو صبا قرار می‌گیرند.

مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا در گفتگو با گزارشگر رادیو صبا گفت: در طراحی جدید شبکه در خرداد ماه قرار شد ۲ برنامه شخصیت محور در جدول پخش قرار گیرد، برنامه‌هایی به نام های «شب سعید» و «ناصر باش» به این منظور طراحی و تولید شد. «شب سعید» برنامه‌ای‌ست با اجرای سعید بیابانکی که پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود. می‌توان این برنامه را تورق مطالب و اتقاقات طنز در طول یک هفته دانست که در قالب داستانک طنز، ادبیات طنز، شعر طنز پخش می‌شود.

ا‌و ادامه داد: «ناصر باش» عنوان برنامه دیگر شخصیت محور است، که نام این برنامه برگرفته از ناصر هم به معنی شاد و پیروز است و همین که اشاره‌ای دارد به مجری برنامه «ناصر محبی» که از کمدین‌های خندوانه است و مردم او را با استندآپ قصه‌های من و بابام می‌شناسند. این برنامه با بخش‌های مختلف «بیوگرافی طنز»، «خاطرات ناصر»، «ترانه هایی با اجرای خود ناصر محبی» پخش می‌شود. «ناصر باش» به تهیه کنندگی محمد خسروجردی و نویسندگی و سردبیری کیارش کمالی فرد، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

ساعی در ادامه گفت: «رادیو شصت » و «لیمو ترش» هم از دیگر برنامه‌های جدید خرداد ماه است. این برنامه خاطره انگیر با رویکرد پرداختن به آثار ادبی و موسیقی های دهه ۶۰ و ۷۰ تولید می‌شود. اشعار کلاسیک، نو، ترانه‌ها وتصنیف‌های نوستالژی دهه ۶۰ و ۷۰  از بخش‌های این برنامه هستند. «رادیو شصت» به  تهیه کنندگی نسیم صباغان و اجرای چهار مجری لیلا روحبخش‌، معصومه حیدرنژاد، فروغ انصاری و معصومه حقی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰  راهی آنتن می‌شود.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا اذعان کرد: «لیمو ترش» هم یک برنامه طنز اجتماعی است که رفتارهای اجتماعی نادرستی که در جامعه رواج دارد را در قالب نمایش طنز بیان و نقد می‌کند. این برنامه با بازیگری مرتضی اسماعیلی، گلچهره زند، نویسندگی معصومه پاکروان و تهیه کنندگی مرتضی میلانی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱ از رادیو صبا پخش می‌شود.

ساعی افزود: «صد و یک راه برای کتاب نخواندن» عنوان برنامه دیگر از رادیو صباست که مدیر گروه مسابقات و تفریحات درباره آن گفت: در تمام رسانه‌ها برای گسترش فرهنگ کتاب خوانی و بالا بردن سرانه مطالعه  تنها نام یک کتاب معرفی می شود و توصیه به خواندن آن  می شود، ولی ما در این برنامه با ۱۰۱ راه مخاطب را با یک کتاب آشنا می کنیم بدون اینکه از او بخواهیم آن را بخواند، مثلا از طریق پخش بخشی از فیلم که بر اساس یک کتاب تهیه شده، پخش موسیقی و یا پخش بخش‌هایی از کتاب صوتی که تهیه می کنیم و … این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین تقدیم مخاطبان می‌شود.

مدیر گروه طنز وسرگرمی از روتین شدن پخش مسابقه «بیشت شو» و اضافه شدن یک کمدین به عنوان مجری رادیو صبا خبر داد و گفت: با توجه به استقبال شنوندگان از مسابقه «بیست شو» که پیش از این روزهای پنجشنبه و جمعه با اجرای احمدرضا موسوی و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پخش می‌شد، قرار شد بنا به درخواست شنوندگان در فضای مجازی و شنیداری پخش این برنامه هر روز به صورت روتین ساعت ۱۸ در جدول پخش شبکه قرار گیرد.

ساعی در پایان خاطرنشان کرد: سهیل غلامرضاپور از کمدین های برنامه «خندوانه» نیز به جمع مجریان رادیو صبا پیوست. قرار شد این کمدین به عنوان مجری برنامه «هفت چالک» در کنار مهسا ایرانیان این مسابقه را اجرا کند. این مسابقه از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه راهی آنتن صبا می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است