۱۳ دستیار دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۵

۱۳ دستیار دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران معرفی شدند 

۱۳ دستیار، هنرمندان دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران از بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مجسمه‌سازی انتخاب شدند. 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، شاپور دیوسالار معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران با اعلام این خبر، گفت: پس از انتشار فراخوان دستیاری هنرمندان دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران که دی‌ماه سال گذشته منتشر شد، جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان با ارسال رزومه از حضور در این رویداد استقبال کردند. پس از بررسی سوابق، ۱۳ هنرمند جوان برای دستیاری هنرمندان دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران انتخاب شدند.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری سمپوزویم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران، ایجاد زمینه برای کسب تجربه و شرایطی برای کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان هنر مجسمه‌سازی است و انتخاب دستیار در این رویداد هنری نیز در راستای این هدف است.

سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران طی سال‌های برگزاری توانسته زمینه رشد هنرمندان جوان مجسمه‌سازی را فراهم آورد و امروز شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندانی که در بخش دانشجویی و دستیاری این رویداد هنری حضور داشتند در سایر سمپوزیوم‌های بین‌المللی و ملی به هنرآفرینی مشغول هستند.

بر اساس اعلام دبیرخانه دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اسامی دستیاران این رویداد هنری به این شرح است: هستی صالحی، آیدا میرزایی، شاهو رضایی، نسیبه فکوری، زهرا صفری، ژینا الفتی، امیرحسین دانایی، سپیده رزمجو، فهیمه نصری، آیلا رجبی، علی اکبری، مریم حاج فرج زاده و سارا ذاکری فرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است