ما در «دراکولا» با یک خانواده ثروتمند شوخی می‌کنیم/ قصد حیوان‌آزاری نداریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
ویشکا آسایش توضیح داد؛

ما در «دراکولا» با یک خانواده ثروتمند شوخی می‌کنیم/ قصد حیوان‌آزاری نداریم

ویشکا آسایش در رابطه با انتقادها به حضور حیوانات در سریال «دراکولا» توضیح داد.

به گزارش صبا، ویشکا آسایش بازیگر سریال «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری درباره انتقادهایی که به حیوان‌آزاری در این سریال شده است، گفت: «دراکولا» یک سریال کمدی است و ما با یک خانواده ثروتمند و حیوانات خانگی آن‌ها شوخی می‌کنیم. البته حیواناتی مانند زرافه و کروکودیل با تکنولوژی سی‌جی‌آی ساخته شده‌اند و در آن عمارت حضور ندارند، اما ببر با حضور مربی و مراقبت از باغ وحش صفادشت برای فیلم‌برداری آورده می‌شد.

وی افزود: زمانی که هنوز پخش سریال شروع نشده بود همه با توجه به بیلبورد عکس من و مهران مدیری با یک ببر جو ترویج حیوان آزاری را شروع کردند.

ویشکا آسایش عنوان کرد: در همه جای دنیا از حیوانات برای فیلمبرداری استفاده می‌کنند اما نمی‌دانم این انتقادات حیوان‌آزاری از کجا آمد. من فکر می‌کنم در سریال، خانواده‌ای را که با پول و ثروت ببر را مانند گربه می‌دانند، مسخره می‌کنیم اما برداشت‌های دیگری از آن شد.

وی با اشاره به پست اینستاگرامی خود تاکید کرد: در پست اینستاگرامی خود نشان دادم که وسط پلان ببر را ناز کردم و خودم را کنترل کردم تا نترسم و به ببر هم استرسی وارد نشود، زیرا همه حیوانات در زمان استرس واکنش نشان می‌دهند، اما به دلیل واکنش‌های منفی مخاطبان آن پست را حذف کردم.

این بازیگر در پایان با بیان اینکه وقتی می‌گویند حیوان آزار باعث ناراحتی او می‌شود، اظهار کرد: ای‌کاش به جای حمله‌های سریع و راه انداختن کمپین ضد حیوان‌آزاری واقعا چاره‌ای بیاندیشیم و فرهنگ‌سازی کنیم.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است