پیشنهاد ساخت قسمت پایانی «قهوه تلخ» بعد از دوازده سال! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰

پیشنهاد ساخت قسمت پایانی «قهوه تلخ» بعد از دوازده سال!

برزو ارجمند با انتشار پستی در اینستاگرام پیشنهاد داد که قسمت آخر سریال «قهوه تلخ» مهران مدیری بعد از ۱۲ سال ساخته شود.


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، قهوه تلخ که در دوره خودش جزو پر فروش‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بود و با فروش سی دی و دی وی دی توانست رکورد فروش را در آن دوره از آن خود کند اما به دلایلی از ساخت قسمت پایانی بازماند تا قهوه تلخ با پایانی باز به کار خود پایان دهد. امروز و بعد از گذشت دوازده سال برزو ارجمند یکی از بازیگران این سریال مخاطب در پستی در فضای مجازی اشاره به ساخت قسمت پایانی این سریال کرده است.

این بازیگر با انتشار تصاویری از سریال «قهوه تلخ» نوشت:

«پرخاطره ترین کارم در این ۲۷ سال ، کنار یک گروه درجه یک ، بازیگرهای خلاق و کاربلد ، کاری پر از لذت که از خاطر هیچکدوم از ما پاک نمیشه ، خدا رحمت کنه عارف ، خشایار ، اقای جوانشیر ، که هرکدوم سهم ویژه ای تو این کار داشتن ، هنوز هم معتقدم قسمت پایانی اینکار باید ساخته بشه حتی بعد از دوازده سال.»

سریال «قهوه تلخ» علاوه بر قسمت پایانی که ساخته نشده، چند قسمت پخش نشده هم دارد. مهران مدیری کارگردان قهوه تلخ هم پیش از این درباره قسمت پایانی و سرنوشت نامعلوم آن گفته بود: «همه سعیمان را کردیم، صد و دو قسمت از «قهوه تلخ» ساخته شد و پخش شد. فقط شش قسمت آخر ماند؛ یعنی دو مجموعه؛ می توان گفت فقط فینال این کار ماند که به مشکل برخورد. ۱۰۲ قسمتش پخش شد. اما این کار باید تمام می‌شد و باید به تعهدات خودش عمل می‌کرد»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است