«یک نمایش یک تجربه» فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰

«یک نمایش یک تجربه» فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش

برنامه «یک نمایش یک تجربه» رادیو نمایش به هنرجویان بازیگری و تئاتر امکان کسب تجربه می‌دهد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه ترکیبی «یک نمایش یک تجربه» به هنرجویان بازیگری و تئاتر این امکان را می‌دهد تا در رادیو نمایش، بازی خود را محک بزنند و تجربه کسب کنند.

داریوش شهبازی مجری کارشناسان برنامه ضمن اعلام این مطلب عنوان کرد: مراحل حضور در برنامه به این صورت است که ابتدا هنرجوها در سامانه پیامکی یا اینترنتی رادیو نمایش ثبت‌نام می‌کنند و سپس در صورت تایید، یک نسخه از متون نمایش‌های رادیویی را دریافت کرده و بعد از هماهنگی‌های لازم وارد پروسه تمرین می‌شوند.

وی ادامه داد: از لحظه تمرین تا لحظه اجرا، کارشناسان نمایش رادیویی به‌صورت راهنما در کنار هنرجویان حضور دارند و نکات را به‌صورت آموزشی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. بعد از تمرینات لازم، زمان ضبط نمایش تعیین شده و پس از آن کار به همراه تیم حرفه‌ای ضبط می‌شود.

شهبازی بیان کرد: در حین اجرا نیز نقاط قوت و ضعف هنرجویان توسط کارشناس برنامه جهانشاه آل محمود که از پیشکسوتان رادیو هستند به آن‌ها گوشزد می‌شود که این نکات هم برای شنوندگان و علاقه‌مندان نمایش رادیویی و هم برای هنرجویان بازیگری از جذابیت‌های آموزشی خاصی برخوردار است.

وی در پایان تاکید کرد: در «یک نمایش یک تجربه» معمولا هنرجوها با چالش‌های بسیاری که مهم‌ترین آن میزانسن میکروفون‌ها، هماهنگی با افکتور و تخیل بالایی که در نمایش رادیویی نیاز اصلی است روبه‌رو می‌شوند و این باعث می‌شود که تجربه جذابی را به‌عنوان یک بازیگر تجربه کنند.

«یک نمایش یک تجربه» به تهیه‌کنندگی امیر هوشنگ کریم نیا، مجری کارشناسی جهانشاه آل محمود و داریوش شهبازی، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و هماهنگی منیره مازونی، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۱۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است