«برده‌سور» از خاطرات اسارت در زندان کومله می‌گوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳

«برده‌سور» از خاطرات اسارت در زندان کومله می‌گوید

«برده‌سور» کتاب جدید کیانوش گلزار راغب به زودی در نشر سوره مهر منتشر می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب‌های «شنام» و «عصرهای کریسکان» ضمن اعلام خبر اتمام اثر جدیدش با عنوان «برده‌سور» که روایت خاطرات یدالله خداداد مطلق است، از انتشار آن در ماه‌های آینده خبر داد.

گلزار راغب درباره انتشار کتاب «برده سور» گفت: به یاری خداوند کتاب «برده‌سور» به پایان رسید و سه‌گانه «شُنام»، «عصرهای کریسکان» و «برده‌سور» از یک مکان و با یک موضوع اما داستان‌های متفاوت ارایه شد. خاطرات اتفاقات تلخ دوران اسارت به دست سازمان کومله و حزب دموکرات کردستان تمامی ندارد و «برده‌سور» هم برگ دیگری از این خاطرات تلخ است.

وی ادامه داد: خدا را شکر به لطف تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصرهای کریسکان» ذوق و انرژی لازم برای نگارش کتاب جدید فراهم شد و بخش دیگری از مشغله چهل ساله ذهنم را در کتاب «برده‌سور» به رشته تحریر در آوردم و سبک شدم.

گلزار راغب در پایان تاکید کرد: این کتاب در دفتر ادبیات پایداری و هنر مقاومت حوزه هنری در دست مرتضی سرهنگی ان‌شاالله مراحل تولید و انتشار را در سوره مهر طی خواهد کرد و شرح حالی از نحوه شهادت معلمان اسیر در دست ضدانقلاب و روایت یدالله خداداد مطلق معلم قمی در زندان «برده‌سور» کومله با یک فرار بزرگ است. «برده‌سور» نام یک روستای مرزی، یک چشمه و رودخانه‌ای در شهرستان سردشت است که به زبان کُردی معنی سنگ سرخ را می‌دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است