اعلام برنامه کارگاه‌های تخصصی چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸

اعلام برنامه کارگاه‌های تخصصی چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون

کارگاه‌های تخصصی چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون ویژه منتخبان مرحله اول از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های تخصصی چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه منتخبان مرحله اول این رویداد از روز ۳۰ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

ایده‌پردازان منتخب در این مرحله به ۶ کارگاه آموزشی و تخصصی دعوت و بعد از گذراندن این دوره‌های آموزشی ایده‌های آن‌ها داوری می‌شود.
این کارگاه‌ها با همکاری اداره‌کل فناوری اطلاعات و تحول اداری (انفورماتیک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در بستر آموزش‌های مجازی در فضای اسکای روم برگزار خواهد شد.

کارگاه‌های تخصصی رویداد ایده‌آزاد با هدف آموزش مفاهیم پایه و کلیدی در ایده‌پردازی، طراحی و تولید بازی و اسباب‌بازی هر پنج‌شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ تشکیل می‌شود.

شرکت در این کارگاه‌های مجازی برای منتخبان مرحله اول رویداد ایده‌آزاد الزامی است و عدم شرکت یا غیبت در این جلسه‌ها به منزله انصراف ایده‌پردازان از ادامه فرایند رویداد برداشت خواهد شد.

اولین کارگاه تخصصی با عنوان «مبانی طراحی اسباب‌بازی» مطالبی را درباره مفاهیم پایه و آنچه در طراحی اسباب‌بازی باید بدانیم، ارایه خواهد کرد.

کارگاه «از ایده تا بازار» که روز ۶ خرداد برگزار خواهد شد به روش‌های ارتقای ایده و توسعه طرح خواهد پرداخت.

سومین کارگاه تخصصی رویداد ملی ایده‌آزاد با عنوان «مصادیق و مغایرت‌های فرهنگی» به بحث بایدها و نبایدها در دنیای بازی و اسباب‌بازی خواهد پرداخت. کارگاه «استانداردهای صنعت اسباب‌بازی» که در روز ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد نیز به‌عنوان چهارمین کارگاه از این مجموعه به تشریح حداقل‌های الزامی در طراحی و تولید اسباب‌بازی می‌پردازد.

کارگاه «علوم شناختی و بازی‌های شناختی» با هدف آشنایی ایده‌پردازان با ملاحظه‌های تحریک و تقویت قوای شناختی روز ۲۷ خرداد برگزار خواهد شد. ششمین کارگاه تخصصی چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی در روز ۳ تیر ۱۴۰۰ با عنوان «حقوق مالکیت فکری در صنعت اسباب‌بازی» به اهمیت حمایت و حفاظت از طرح‌های اسباب‌بازی خواهد پرداخت.

آیدین مهدی‌زاده دبیر چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد به اهمیت شرکت ایده‌پردازان در این کارگاه‌ها به منظور بهبود و توسعه ایده‌های خود تاکید و خاطرنشان کرد: گروه علمی رویداد ایده‌آزاد مدت زیادی را صرف طراحی و آماده‌سازی سرفصل‌های متنوع این کارگاه‌ها کرده است و شرکت در این کارگاه‌ها عامل مهم موفقیت ایده‌پردازان و در واقع مهم‌ترین بخش این دوره از رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی است.

شرکت در این کارگاه‌ها برای منتخبان مرحله اول رویداد الزامی است. اسامی افراد منتخب در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir، پایگاه رویداد ایده‌آزاد اسباب‌بازی به نشانی ideaazad.ir و در صفحه اختصاصی رویداد ملی ایده‌آزاد کانون در اینستاگرام به نشانی @ideaazad اعلام شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است