زانیار خسروی به دلیل انتشار دابسمش طرفدارانش ممنوع‌الفعالیت شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱

زانیار خسروی به دلیل انتشار دابسمش طرفدارانش ممنوع‌الفعالیت شد

زانیار خسروی از ممنوع‌الکار شدنش به دلیل گذاشتن استوری از دابسمش طرفداران دخترش خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، زانیار خسروی که به تازگی نسخه فیزیکی و دیجیتال آلبوم «آکوستیک» را منتشر کرده است در پیج اینستاگرام خود از ممنوع‌الفعالیتی به دلیل انتشار دابسمش از طرفداران دخترش در فضای مجازی خبر داد.

زانیار با انتشار دابسمش طرفدارانش که با آلبوم و آهنگ‌های مختلفش هم‌خوانی می‌کردند، به نوعی از آنان قدردانی می‌کرد.

وی در ویدیوی منتشر شده می‌گوید: «امروز از وزارت ارشاد با تهیه‌کننده من تماس گرفتن و گفتن که تا اطلاع ثانوی به من مجوز نمی‌دن و من ممنوع‌الکارم. دلیلش رو که جویا شدیم گفتن که گذاشتن استوری از دابسمش‌های دخترا!

این چه داستان جدیدیه که راه انداختین؛ دوباره قوانین نانوشته، قوانین شخصی. از کی تا حالا گذاشتن استوری باحجاب جرم شده که ما خبر نداریم؟

بهم می‌گید فیلم از طرفدارات نباید بزاری، معلومه که می‌زارم، برای چی نباید بزارم؟ طبق کدوم قانون؟ به چه جرمی؟

انگار دنبال اینین که ما رو تست اعصاب کنید ببینید کی به اینجامون می‌رسه. دنبال اینید که ما رو به زور از مملکت فراری بدین؟

۱۰ ساله دارم کار می‌کنم، ۶ سالش رو ممنوع‌الکار بودم… بعد می‌گین طرف چرا مهاجرت کرد؟ به جای اینکه ببینید کی مهاجرت کرد یا کی قراره مهاجرت کنه، ببینید کی باعثش شده که اونا مهاجرت کنن، چیکارشون کردین که دارن مهاجرت می‌کنن؟»

وی در کپشن پست خود نیز نوشته بود: «ممنوع‌الکار!

داشتم به این فکر می‌کردم که تا جایی که من می‌دونم در هیچ زبان دیگه‌ای واژه‌ای معادل و هم‌معنی با «مممنوع‌الکار» نداریم!»

زانیار خسروی پس از انتشار این ویدیو، با حمایت ویژه‌ای از سوی خوانندگان و طرفدارانش مواجه شد و این حمایت‌ها را نیز استوری کرد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است