مشغول بازی در سریال «اسپینجر» هستم/ همراهی با تئاتر «هجده سالگی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۷
امید زندگانی در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در سریال «اسپینجر» هستم/ همراهی با تئاتر «هجده سالگی»

امید زندگانی از بازی در سریال «اسپینجر» و همکاری با تئاتر «هجده سالگی» خبر داد.

امید زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «اسپینجر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا کریم‌زاده هستم. یوسف صیادی، یوسف تیموری، محمدرضا هدایتی، رضا فیاضی، مهران رجبی، یوسف مرادیان، رضا شفیعی جم، آزیتا ترکاشوند و… دیگر بازیگرانی هستند که در این کار حضور دارند.

وی افزود: تصویربرداری این سریال از سه ماه پیش آغاز شد و تا خرداد نیز ادامه خواهد داشت. این مجموعه طنز که فضایی فانتزی دارد، برای پخش در پلتفرم‌ها تولید می‌شود. ماجرای سریال نیز از این قرارست که سهراب یک نابغه ناآرام، پس از محکوم شدن به اعدام، با خوردن قرص سفر زمان، از سال ۱۵۰۰ فرار کرده و به زمان حال می‌آید. رستم که پلیسی از جان گذشته است نیز تن به سفر زمان داده و به دوران ما می‌آید تا متهم را به زمان خودش بازگرداند اما در این سفر اتفاقاتی می‌افتد.

این بازیگر درباره حضور در دیگر مدیاها نیز توضیح داد: در تئاتری با عنوان «هجده سالگی» به عنوان مشاور کارگردان حضور خواهم داشت. این نمایش را محسن میرزاخانی کارگردانی خواهد کرد. تهیه‌کنندگی این کار را داود زارع بر عهده دارد. این نمایش قرار بود پاییز سال گذشته روی صحنه رود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این خواسته محقق نشود، خوشبختانه «هجده سالگی» از ۲۴ اردیبهشت در سالن شهرزاد روی صحنه رفت.

زندگانی درباره انتقادهایی که به تولیدات شبکه نمایش خانگی می‌شود، چنین توضیح داد: به نظر من کسانی که نسبت به این حوزه نقد دارند نسبت به آن اطلاعات لازم را ندارند، چون در شرایط فعلی دیگر معلوم نیست تا به کی قرار است وضعیت سینماها چنین باشد، پس ما باید از ظرفیت‌های دیگر، برای نمایش غافل نشویم. در ضمن معتقدم چیزی تغییر نکرده است بلکه شکل نمایش دگرگون شده است، همانگونه که در بسیاری از بخش‌ها به واسطه اقتضئات زمان شاهد تغییراتی بوده‌ایم.

این بازیگر با بیان اینکه کرونا بیش از همه به اهالی تئاتر ضربه زد، گفت: متاسفانه هنر بیش از هر بخش دیگری از کرونا ضربه خورد و در این میان تئاتر بیش از دیگر بخش‌ها، چون نمایشی هنری جمعی است که در آن تماشاگر حضور دارد.

وی در پایان تاکید کرد: درباره کارهای دیگری هم صحبت‌هایی کرده‌ام که تا قطعی شدن آن بهتر است خبررسانی صورت نگیرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000