بازگشت «تهران ۲۰» به آنتن | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۷

بازگشت «تهران ۲۰» به آنتن

برنامه «تهران 20» بعد از گذشت تقریبا یک ماه از امشب 25 اردیبهشت‌ماه، از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 20 روی آنتن شبکه پنج می‌رود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، با شروع ماه رمضان و پخش ویژه برنامه‌های «شهرزیبا» و «جشن رمضان»، برنامه «تهران ۲۰» از جدول پخش شبکه پنج سیما حذف شده بود و از امشب بعد از گذشت تقریبا یک ماه این برنامه، از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.
برنامه «تهران ۲۰» امشب شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به بررسی منشا تخلفات گسترده در بسیاری از شوراهای شهر و روستا و سازوکار نظارت بر آن‌ها می‌پردازد.
احمد نادری رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران، امشب به برنامه «تهران ۲۰» می‌آید و در این برنامه به بررسی خلاءهای قانونی و بسترهای فساد در شورای شهر می‌پردازد.
مخاطبان این برنامه می‌توانند پیام‌های خود درباره موضوعات و محورهای برنامه را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨۶۵٠۵۵ با ما در میان بگذارند.
«تهران ۲۰» روزهای زوج با اجرای محمد دلاوری و روزهای فرد با اجرای علی مروی ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است