روایت یک خودکشی! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
معرفی کتاب؛

روایت یک خودکشی!

کتاب «روایت یک خودکشی» نوشته دیوید ون با ترجمه معصومه عسکری به همت نشر نگاه به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «روایت یک خودکشی» نوشته دیوید ون با ترجمه معصومه عسکری به همت نشر نگاه منتشر شد.

در قسمت پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «آن‌ها در امتداد ساحلی سراشیب که به ندرت آنجا می­‌رفتند قدم زدند و در سکوت دور و دورتر شدند و به دماغه مجاور رسیدند. پدرش گفت: «فکر نمی­‌کنم من بتونم بدون زن زندگی کنم. نمی‌­گم اینجا بودن با تو عالی نیست، اما من همیشه دلم برای زندگی با زن‌­ها تنگه. نمی­‌تونم به زن‌ها فکر نکنم. نمی­‌دونم چه مرگمه. نمی­‌دونم چطور می­‌شه وقتی اصلا زنی اینجا نیست، این طوری فکر و ذکرم اسیرشون باشه. مثل اینه که ما اینجا اقیانوس و کوه و درخت داریم، اما در واقع انگار هیچی اینجا نیست مگه اینکه من یک زن لعنتی کنارم داشته باشم.»

همچنین در قسمتی از متن این کتاب آمده است: «مادرم در جزیره آداک به‌دنیا آمد، جزیره که نه، یک تخته سنگ یخی به دور از مجمع‌الجزایر الیوت، در حاشیه دریای برینگ. پدرم دو سال بود که به عنوان دندانپزشک در خدمت نیروی دریایی بود. او آلاسکا را دوست داشت چون عاشق شکار و ماهیگیری بود اما تا آن زمان که از مادرم خواستگاری می‌کرد اسم جزیره آداک را هم نشنیده بود. تا جایی که مادرم را می‏‌شناسم، اگر تصمیم با خودش بود دست رد به سینه پدر می‌زد. با توجه به اطلاعات کافی و وافی که از مادرم دارم، او هیچ‌وقت انتخاب اشتباه نکرده است.»

کتاب «روایت یک خودکشی» در۲۶۸ صفحه با قیمت ۶۰۰۰۰ تومان در نوبت چاپ اول روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است