بازیگر «بانوی عمارت» مهمان «شب‌گشت» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰

بازیگر «بانوی عمارت» مهمان «شب‌گشت» شد

پخش برنامه شبانه شبکه دو سیما با عنوان «شب‌گشت» از امشب (یکشنبه ۲ دی‌ماه) آغاز می‌شود.

«شب‌گشت» آغاز می‌شود/ بازیگر «بانوی عمارت» مهمان اولین برنامهبه گزارش خبرنگار «صبا»، پخش برنامه شبانه شبکه دو سیما با عنوان «شب‌گشت» از امشب (یکشنبه ۲ دی‌ماه) به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی و با اجرای محمد سلوکی ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده با مدت زمان ۶۰ دقیقه آغاز می‌شود.

این برنامه با بررسی اخبار هر روزه جامعه با رویکردی متفاوت، موضوع آینده و چالش‌های پیش‌روی ایران و چشم‌انداز آن را محور اصلی خود قرار داده است.
پخش موسیقی زنده، آیتم‌های نمایشی و گزارش‌های متفاوت مردمی و… از جمله بخش‌های «شب‌گشت» است که تلاش می‌کند بواسطه آنها فضای شبانه شاد و درخوری را برای مخاطب فراهم کند.
محمد سلوکی در هر برنامه میزبان شخصیت‌های هنری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود و از طریق گپ وگفتی که با مهمانان خود دارد چالش جدیدی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد و امشب در اولین برنامه حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزا در سریال «بانوی عمارت» مهمان این برنامه خواهد بود.

«شب‌گشت» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی حمیدمراوندی، کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای محمد سلوکی هر شب از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه و به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است