آزمون های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در ۳۲ استان برگزار می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۲

آزمون های جامع و ادواری  فرهنگ و هنر در ۳۲ استان برگزار می شود

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر، هشتم شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت  فرهنگ و  ارشاد اسلامی، حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت امور هنری اعلام کرد: سومین آزمون جامع و بیست و  نهمین  آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر با شرکت ۱۵ هزار و ۷۰۳ نفر، به صورت سراسری و  هم زمان در  ۷۳ حوزه مرکز استان و شهرستانی، در دو بخش نظری و عملی، روز جمعه  هشتم شهریور ماه۹۸  برگزار می شود.

وی افزود: آزمون های جامع هر سال تحصیلی در سه نوبت  به صورت  سراسری در کلیه استان ها  برگزار می شود و شامل مهارت آموزان رشته های مهارتی بخش  فرهنگ و هنرمی شود که در مراکز مهارت آموزی وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ثبت نام کرده اند. همچنین آزمون های ادواری شامل  استادکاران ماهر و نیمه ماهر  است که به صورت حرفه ای در بخش های هنری فعالیت می کنند.

مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت: سومین آزمون جامع  با تعداد کل ۱۲هزار و ۷۶۵ نفر داوطلب در ۴۸ رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و ۶۷ استاندارد که از این تعداد یک هزار و ۹۱۱ نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و  هنر با تعداد کل دو هزار و ۹۳۸ نفر داوطلب که در ۴۵ رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و ۶۸ استاندارد که از این تعداد ۲۳۳ نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

آزمون های عملی در روزهای پنجشنبه هفتم  و شنبه و یکشنبه ۹ و ۱۰ شهریور ماه جاری با حضور سرناظران اعزامی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است