«حال خوب» ویژه برنامه عید فطر رادیو صبا شد/ اعلام برندگان مسابقه کتاب‌خوانی

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «حال خوب» عنوان ویژه برنامه عید فطر كاری از گروه طنز و سرگرمی رایو صبا است كه به مدت 90 دقیقه روی آنتن می‌رود.

«مهمان ویژه»، «استند آپ»، «نمایش طنز»، «آیتم حال خوب» «بخش‌های متنوع و مفرح»، «نمایش‌های طنز و موزیكال» و «طنزآهنگ‌های شاد» بخش‌های این برنامه هستند كه برای ایجاد فضایی شاد برای مخاطبان پخش می‌شود.

آزاده شاهرخ مهر تهیه‌كننده برنامه «حال خوب» درباره این برنامه گفت: ما در این ویژه برنامه تلاش می‌كینم كه مخاطبان با حال خوب ماه رمضان را بدرقه كنند، به همین دلیل بخش‌هایی را تدارک دیده‌ایم، مثلا در بخش «مهمان ویژه» هنرمندان و بازیگرانی كه در این ماه با مردم همدلی داشته‌اند و حال خوبی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند به صورت حضوری و تلفنی مهمان برنامه می‌شوند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش از اعلام برندگان مسابقه كتاب‌خوانی ویژه برنامه «بهارستان» خبر داد و عنوان کرد: در بخشی از این برنامه اسامی سه نفر از كسانی كه بیشترین پاسخ صحیح را برای مسابقه كتاب‌خوانی ویژه برنامه افطار شبكه ارسال كرده باشند اعلام می‌شود.

برنامه «حال خوب» با اجرای مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری پنجشنبه ساعت 20:30 به مدت 90 دقیقه راهی آنتن صبا می‌شود.

برنامه «مثبت صباهنگ» كاری از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا، با پخش ترانه‌هایی به مناسبت عید فطر به همراه مطالب شاد و عیدانه در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 اردیبهشت لحظه‌هایی را برای شنوندگان رادیو صبا فراهم می‌كند.

این برنامه به تهیه‌كنندگی رضا عزتی با اجرای مسعود روشن پژوه و شهرام نیک یار ساعت 18 روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/