تیزر جدید «دست انداز»/ پخش از عید فطر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۴

تیزر جدید «دست انداز»/ پخش از عید فطر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، سعید عباسی یکی از تهیه کنندگان مجموعه طنز «دست‌انداز» با اعلام خبر پخش سری جدید این مجموعه از عید فطر گفت: به‌دنبال استقبال مخاطبان سری اول این مجموعه که عید نوروز ۱۴۰۰ پخش شد، قرار است سری دوم از عید فطر به روی  آنتن برود.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد این مجموعه ضبط شده است، ادامه داد: سری جدید طنز تلویزیونی «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی و نویسندگی حمزه صالحی با ساختاری متفاوت و جدید در ۶ آیتم هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

عباسی افزود: سری جدید این برنامه با ۱۵ قسمتی که در ایام نوروز ۱۴۰۰ به روی آنتن رفت، تفاوت دارد و اساس این سری شبیه‌سازی طنزگونه از برنامه‌های تلویزیونی دیگر است که داستان این برنامه با بازی شهاب عباسی طنزهایی پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد که بسیار جذاب خواهد بود. وی در خصوص محدودیت های طنز پردازی گفت: در سری جدید محدویت طنز پردازی نداشتیم و توانستیم به لحاظ موضوع و فرم طنز، پیشرو باشیم.

تهیه کننده «دست‌انداز» در خصوص بازخوردهای برنامه در ایام نوروز اظهار داشت: سری جدید این برنامه برگرفته از نقد و حمایت‌هایی است که مخاطبان نسبت به این برنامه داشتند و ما را به سمت و سویی سوق دادند که حاصلش در سری جدید به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: در سری جدید این برنامه بازیگرانی از جمله ساناز سماواتی، اردشیر منظم به این مجموعه اضافه شده‌اند و همچنین بازیگرانی که تاکنون در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند حضور خواهند داشت.

علاقمندان می‌توانند «دست‌انداز» را از پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم به تماشا بنشینند.

فهرست عوامل سریال تلویزیونی «دست‌انداز» عبارتند از: تهیه‌کنندگان: مجید عباسی و سعید عباسی، کارگردان: شهاب عباسی، نویسنده: حمزه صالحی، مدیرفیلمبرداری: محسن کالجی، مدیر صدابرداری: محمدعلی درگاهی، طراح چهره پردازی : سجاد آذرنیا ،طراح صحنه و لباس:محمد یار احمدی ناظر کیفی:امیر موسوی، مدیرتولید و مدیربرنامه‌ریزی: محمدرسولی، جانشین تهیه: محمدسلیمانی، تدوین: غلامرضاساغرچیان، مدیر تدارکات: علی اکبرصادقی، آهنگساز : شهروز حقی، منشی صحنه:زهرا توکلی، دستیاران کارگردان: محمد مروتی و سیامک فروغ، عکاس: سعید زین العابدینی، روابط عمومی: علی زادمهر. بازیگران: شهاب عباسی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن پرور، میثم رستگاری، فرشته ترابی، شهره اشتری، بهنوش بختیاری، ساناز سماواتی خشایار راد، افشین سنگ چاپ، حمید نیک نبرد، بهراد خرازی، پیمان مرادی، فرشته آلوسی، فاطیما درستکار، حمیدعرب، محمدطاهرخانی، سیامک فروغ، حامدمیرزاپور.

برچسب ها:

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

نظرات

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است