مشغول نوشتن فیلمنامه ششمین فیلم سینمایی‌ام هستم/ اثری با موضوع اجتماعی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
شاهد احمدلو در گفتگو با صبا:

مشغول نوشتن فیلمنامه ششمین فیلم سینمایی‌ام هستم/ اثری با موضوع اجتماعی

شاهد احمدلو در حالی که فیلمنامه ای سینمایی را می نویسد، علاقمندست سریال‌سازی در پلتفرم ها را تجربه کند.

شاهد احمدلو کارگردان و بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: در حال دورخیز برای ساخت جدیدترین فیلم سینمایی خود هستم. این اثر ششمین کار من در مقام کارگردان سینما خواهد بود.

وی افزود: هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه این کار به همراه یکی از دوستانم هستم و به محض اینکه نگارش سناریو به پایان برسد اطلاعات کار را رسانه‌ای خواهم کرد. این فیلم سینمایی که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام یک اثر اجتماعی است که در صورت مهیا بودن شرایط، امسال آن را جلوی دوربین خواهم برد.

این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا برای بازیگری پیشنهادی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: دو یا سه پیشنهاد بازی برای تلویزیون دارم، اما به دلیل پایین بودن کیفیت نقش، آن را نپذیرفتم. در مقام بازیگر دوست دارم نقشی را بپذیرم که برایم جذابیت داشته باشد، والا صرف حضور در یک اثر هیچگاه مرا تشویق به حضور نمی‌کند.

احمدلو ادامه داد: جدا از فیلمنامه، عوامل و بازیگرانی که در کار حضور دارند شرطی دیگری است که من حضور در فیلمی را بپذیرم یا رد کنم، چون معتقدم حتی اگر فیلمنامه خوب باشد اما گروه مناسب نباشد آن کار اثر درخور توجهی نخواهد شد.

وی در پایان درباره رواج تولیدات شبکه نمایش خانگی و تاثیر آن روی سینما است، گفت: به شخصه دوست دارم کار در این حوزه را به عنوان کارگردان تجربه کنم، چون در شرایط فعلی که سینما به لحاظ اکران وضعیت مناسبی ندارد، به نظرم این حوزه می‌تواند یاری‌رسان اهالی سینما باشد برای همین تلاش می‌کنم تا به زودی کاری در این زمینه را تجربه کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است