اعلام فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه قرآنی «نور امید» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱

اعلام فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه قرآنی «نور امید»

دومین جشنواره فیلم کوتاه قرآنی «نور امید» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش صبا، دومین جشنواره فیلم کوتاه قرآنی «نور امید» به منظور رشد و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ترویج آموزه‌های قرآنی از سوی شورای عالی قرآن شهرداری تهران و با همکاری سازمان دارالقرآن کریم و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره در فضای مجازی و در رشته‌های فیلم کوتاه (حداکثر ۱۸۰ ثانیه) ،فیلمنامه، مستند (حداکثر ۲۰ دقیقه) و فیلم‌های کوتاه موبایلی با مضامین مستقیم یا غیرمستقیم قرآنی برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان تا اول تیرماه، مصادف با میلاد امام رضا(ع) فرصت دارند تا پس از ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.noore-omid.ir، آثار خود را ارسال کنند.

یادآور می‌شود، فرمت آثار در بخش فیلم کوتاه و مستند قابلیت IGTV و فرمت فیلنامه PDF باشد. ضرورت دارد شرکت‌کنندگان نسبت به بارگذاری آثار در صفحه اینستاگرام خود با درج هشتگ‌های #نور ـ امید، #نور ـ شهر ـ امید و #تواصی و تگ کردن صفحه جشنواره اقدام کنند.

صفحه جشنواره نور امید در اینستاگرام به نشانی ghoran_noore_omid و setarebaran_ir قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به درگاه اینترنتی این جشنواره و این صفحه مراجعه کنند.

انتهای پیام /

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است