ساترا هم برای مطالب و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی قانون گذاشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰

ساترا هم برای مطالب و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی قانون گذاشت

نشست هم‌اندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی با حضور مدیران رسانه‌های کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی ساترا، نشست هم‌اندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی امروز ۲۰ اردیبهشت با حضور مدیران رسانه‌های کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد.

در این جلسه، پیش‌نویس مقررات تدوین‌شده در خصوص قلمرو تبلیغات انتخاباتی، اصول عمومی، الزامات رسانه‌های کاربرمحور و الزامات محتوایی فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه انتخابات تبیین و تشریح شد.

در ابتدای این جلسه، وحید فرهمند قائم مقام رییس ساترا با تاکید بر نقش و تاثیر رسانه‌ها در برگزاری و مشارکت پرشور انتخابات گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر قاعده‌مند می‌شود.

وی در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات و تسهیلات سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی رسانه های صوت و تصویر دارای مجوز پرداخت.

محمدرسول حاج اقلی مدیر کل صدور مجوز ساترا، با اشاره به پیش‌نویس دستورالعمل «تبلیغات انتخاباتی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» بیان کرد: همه رسانه‌ها در تبلیغات انتخاباتی باید از قوانین و مقررات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران و مقررات ساترا پیروی کنند. همچنین رسانه‌ها ملزم به استفاده از نشان «تبلیغات انتخاباتی» ابلاغ‌شده از سوی ساترا برای تمایز محتوای مشمول این مقررات از سایر محتواهای انتشاریافته هستند.

وی همچنین بر الزامات رسانه‌های کاربرمحور و تسهیلات ساترا در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد.

در ادامه، مدیران رسانه‌های ام‌پی‌فور، تماشا و دالفک و… نظرات مشورتی خود را درباره دستورالعمل «تبلیغات انتخاباتی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» مطرح کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است