نقدی بر کتاب «دیده‌بان شهر»/ عواید فروش به زنان قربانی خشونت می‌رسد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱

نقدی بر کتاب «دیده‌بان شهر»/ عواید فروش به زنان قربانی خشونت می‌رسد

برنامه «سیم و زر» امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به نقد و بررسی کتاب «دیده‌بان شهر» به قلم محمد میلانی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار رادیویی خبرگزاری صبا، «سیم و زر» که برنامه‌ای بامحوریت معرفی و نقد کتاب از رادیو فرهنگ پخش می شود هر هفته با حضور نویسنده، مترجم یا ویراستار کتاب‌های حوزه‌های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب مورد نظر، به معرفی و نقد آثار توجه می‌شود.

در تازه‌ترین قسمت این برنامه امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، امین خرمی در گفت‌وگو با محمد میلانی نویسنده، کتاب «دیده‌بان شهر» به معرفی و‌ نقد این اثر می‌پردازد.

«دیده‌بان شهر» با موضوع داستان ایران، مجموعه مقالاتی درباره اجتماع با مقدمه سعید مدنی است. این کتاب شامل چهار فصل با عناوین «زنان در مصاف چالش‌های اجتماعی»، «مصائب اجتماعی کودکان»، «جست‌وجوی ردپای اعتباد در جامعه» و «آسیب شناسی معضلاتی چند از نظام اجتماعی» است و مجموعه‌ای از مقالات نویسنده در روزنامه جهان صنعت است که شنبه‌ها در یک گزارش انتقادی و تحلیلی درباره معضلات اجتماع منتشر شده است.

این کتاب به فراخور مطالعات اجتماعی نویسنده شکل گرفته است، رویکرد نگارشی این مقالات هم برگرفته است از بروزترین مقالات در حوزه خبرنویسی و روزنامه‌نگاری و رویکرد گزارش‌هایی که در روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های معتبر جهانی منتشر می‌شوند.

عواید فروش این کتاب نیز به زنان قربانی خشونت تعلق می‌گیرد.

برنامه «سیم و زر» با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است