«کودک شو» به فینال فصل چهارم رسید/ ساخت سری پنجم با ساختاری دیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹

«کودک شو» به فینال فصل چهارم رسید/ ساخت سری پنجم با ساختاری دیگر

بامشخص شدن خانواده برتر، فصل چهارم «کودک شو» به پایان می‌رسد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، رضا نصیری تهیه‌کننده مسابقه «کودک شو» از پخش آخرین قسمت از این برنامه در سری چهارم در سه شنبه ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

وی با بیان اینکه در این فصل ۳۶۰ خانواده به همراه فرزندان خود حضور داشتند. پس از رقابت در بیش از ۲۰۰ برنامه، فینالیست‌ها مشخص و در برنامه روز سه شنبه خانواده برتر معرفی خواهد شد.

نصیری با اشاره به شرایط سخت تولید و‌ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام ضبط برنامه گفت: در این فصل با وجود شیوع کرونا و توجه به سلامتی خانواده‌های شرکت‌کننده و عوامل تولید، ۲۰۵ قسمت بدون حضور تماشاچی ضبط و روی آنتن شبکه نسیم رفت.

وی ادامه داد: اتقاق مهم هر مسابقه حضور تماشاچی و هیجانی است که به برنامه منتقل می‌کند، ازین رو در اتاق فکر برنامه تلاش شد جذابیت مسابقه در دل بازی و بین خانواده‌های شرکت‌کننده طراحی و اجرایی شود تا نبود تماشاچی از هیجان مسابقه کم نکند و بر رقابت تاثیرگذار نباشد.

تهیه کننده «کودک شو» درباره حضور حمید گودرزی در سری چهارم اظهار کرد: با توجه به ساختاری که برای مسابقه «کودک شو» در زمان حضور پژمان بازغی یا چه در این فصل با حضور حمید گودرزی طراحی شده است، بر رقابت سالم خانواده‌ها استوار و متکی بوده و حضور این هنرمندان به عنوان مجری در موفقیت برنامه در جایگاه خود موثر بوده است.

نصیری درباره ضبط سری پنجم این مسابقه بیان کرد: با توجه به نظر سنجی‌های مرکز تحقیقات سازمان و اقبال همیشگی مخاطب به این برنامه در این چند سال اخیر و قرار گرفتن «کودک شو» در بالای جدول این نظرسنجی‌ها، کار را برای ما و تیم تولید سخت می‌کند تا برای فصل‌های جدید بتوانیم با ساحتار و ایده‌های جدید مسابقه را طراحی و ضبط کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقه «کودک شو» با ساختاری جدید به شبکه نسیم باز خواهد گشت تا همچنان همراه با مخاطبان باشد.

فینال سری چهارم «کودک شو» به تهیه کنندگی رضا نصیری و با اجرای حمید گودرزی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است