نخستین مسابقه حضوری استریمرهای برگزیده «آپارات گیم» در ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳

نخستین مسابقه حضوری استریمرهای برگزیده «آپارات گیم» در ایران

مسابقه حضوری استریمرهای برگزیده «آپارات گیم» در رشته FIFA 19 برای اولین بار همزمان با فینال جام قهرمانان بازی‌ های ویدیویی ایران برگزار می‌ شود.
به گزارش خبرگزاری صبا، مسابقه حضوری استریمرهای برگزیده «آپارات گیم» برای اولین بار در ایران برگزار می شود.
«آپارات گیم» به عنوان اولین و بزرگترین سرویس اشتراک گذاری گیم پلی و استریمر در ایران و منطقه این مسابقات حرفه‌ای و تخصصی را با عنوان «اولین دوره از مسابقه‌ استریمر برگزیده‏ سال» و با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ‏ای برگزار می کند.
هدف از برگزاری این مسابقه، حمایت از استریمرهای ایرانی و ایجاد یک رقابت سالم و جذاب در فضای گیم و استریم کشور و اثبات برترین‌ های ایران در این حوزه تخصصی است.
این مسابقه در ۳ حوزه استریمر برگزیده سال، استریمر منتخب مردم و استریمر تاثیرگذار برگزار می شود که مردم برای انتخاب استریمر منتخب خود می‏توانند به نشانی https://www.aparat.com/streamer مراجعه کنند و به استریمر برگزیده رای دهند.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان روز سه شنبه  ۵ شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت  از میان ۱۲۶ استریمر، به استریمر منتخب مردمی رای دهند.
همچنین مسابقه حضوری استریمرهای برگزیده «آپارات گیم» در رشته FIFA 19  برای اولین بار همزمان با فینال جام قهرمانان بازی‌ های ویدیویی ایران برگزار می‌ شود.
طرفداران می توانند با مراجعه به محل برگزاری این مسابقه در روز ۸ شهریور ماه به نشانی خیابان حجاب، مرکز آفرینش‏ های فکری کودکان و نوجوانان، از نزدیک شاهد تماشای مسابقه حضوری استریمرها و اهدای جوایز باشند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است