«فرشتگان بی‌بال» را در صف پخش از تلویزیون دارم/ بازی در تئاتر برایم اوجب واجبات است | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۹
پویا امینی در گفتگو با صبا:

«فرشتگان بی‌بال» را در صف پخش از تلویزیون دارم/ بازی در تئاتر برایم اوجب واجبات است

پویا امینی که یک سریال در انتظار پخش دارد معتقدست هر بازیگری نیاز دارد در کنار بازی در سینما و تلویزیون، در تئاتر نیز نقش ایفا کند.

پویا امینی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا اظهار کرد: آخرین کارم در تئاتر، نمایش «جیرجیرک» بود که مرداد ماه سال گذشته آن را روی صحنه بردیم. جدا از این نمایش، در یک سریال تلویزیونی با نام «فرشتگان بی بال» نیز بازی کردم که پاییز در اصفهان فیلمبرداری شد .کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را امیرحسین عنایتی برعهده داشت.

وی اضافه کرد: آشا محرابی، فقیهه سلطانی، شهرام عبدلی، و… دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه با آنها همبازی هستم.

این بازیگر با بیان این که پیشنهادهایی برای حضور در فیلم و سریال ها می شود اما آن‌ها را نمی‌پسند، گفت: بازی در چند کار را نپذیرفتم چون یا گروه یا وضعیت مالی را مناسب با معیارهایم ندیدم، همچنین فیلمنامه ها از غنای لازم بی‌بهره بودند.

امینی درباره تجربه تئاتری خود اعلام کرد: من فارغ التحصیل تئاتر هستم برای همین فعالیت در این حوزه برایم لذت دیگری دارد. از نگاه من حضور در تئاتر برای هر بازیگری جزو واجبات است چون هر بازیگری نیاز دارد پس از چندی حضور در تلویزیون و سینما با بازی در یک تئاتر به نوعی خود را بازیابی کند.

این بازیگر در پایان درباره تجربه حضور در سریال «خط قرمز» تصریح کرد: بسیاری از مردم از این کار خاطره دارند برای همین نقش من در این سریال بیشتر در یادها باقی مانده است، البته این اتفاقی رایج است و بسیاری از بازیگران صاحب نام با نقش‌هایی خاص در یادها مانده اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است