دهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران به تعویق افتاد/ زمان جدید فعلا مشخص نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹

دهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران به تعویق افتاد/ زمان جدید فعلا مشخص نیست

کرونا بار دیگر دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران را به تعویق انداخت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، با توجه به اوج گیری مجدد شیوع بیماری کرونا، تاریخ برگزاری دهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران به تعویق افتاد.

شاپور دیوسالار معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و بازگشت محدودیت‌ها، سمپوزیوم دهم که قرار بود پایان اردیبهشت‌ماه برگزار شود به تاریخ دیگری موکول شد. این رویداد پیش از این قرار بود اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

وی درباره شرایط فعلی این سمپوزیوم، گفت: همه اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد صورت گرفته و کاملا آماده برگزاری آن هستیم. طی بازدیدی که از معدن سنگ داشتیم، سنگ‌های مورد نظر را انتخاب کردیم و هم اکنون مراحل برش آنها در حال طی شدن است. این کار به زودی به پایان می‌رسد و سنگ‌ها را به سایت دوسالانه منتقل می‌کنیم تا زمان برگزاری سمپوزیوم فرا برسد.

دیوسالار اعلام کرد: حتی رزرو هتل مهمانان خارجی سمپوزیوم نیز انجام شده است و دو نفر از آنها نیز واکسن کرونا را دریافت کرده و آماده سفر به ایران هستند. امیدواریم با بهبود شرایط، هرچه زودتر امکان برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران فراهم شود.

دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران قرار است با حضور ۲۱ هنرمند از ایران، ترکیه، یونان و ایتالیا در محل «گذر فرهنگی تاراز» برگزار ‌شود.

بخش اصلی این رویداد با حضور ۱۰ هنرمند ایرانی و سه هنرمند خارجی و بخش دانشجویی با حضور ۸ هنرمند اجرا خواهد شد. آثار این دوره از سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران در باغ سنگی دریاچه خلیج‌فارس نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است