وودی آلن فیلم بعدی‌اش را در فرانسه می‌سازد/ کاری شبیه به «امتیاز نهایی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۹

وودی آلن فیلم بعدی‌اش را در فرانسه می‌سازد/ کاری شبیه به «امتیاز نهایی»

وودی آلن در کنفرانس مطبوعاتی اش در اروپا از جدیدترین پروژه سینمایی اش که قرار است در پاریس جلوی دوربین برود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از c7nema، وودی آلن ۸۵ ساله به تازگی برای فیلم «فستیوال ریفکین» جدیدترین ساخته اش یک کنفرانس مطبوعاتی در اروپا داشت که در طی آن از پروژه آینده اش خبر داد.

کارگردان و فیلمنامه نویس برنده جایزه اسکار، پروژه بعدی اش را تااندازه ای شبیه فیلم سال ۲۰۰۵ «امتیاز نهایی» خواند و از فرانسه نیز به عنوان محل فیلمبرداری فیلم نام برد، او گفت: در حال حاضر فیلمنامه ای آماده دارم، این فیلم را قرار بود در پاریس کلید بزنیم که البته همه گیری کرونا برنامه مان را متوقف کرد، تولید پروژه به زودی مجددا آغاز می شود، امیدوارم بتوانیم فیلمبرداری را انجام دهیم.

کارگردانی «آنی هال» درباره داستان فیلم جدیدش گفت: فقط می توانم بگویم یک ذره شبیه به فیلم «امتیاز نهایی» است.

در جای دیگری از نشست خبری، وودی آلن به تمجید از سینمای اروپا پرداخت. کارگردان «منهتن» و «هانا و خواهرانش» فیلم های اروپایی را چه از لحاظ تکنیک و چه از نظر موضوع جلوتر از فیلم های آمریکایی خواند.

آلن تاکید کرد وقتی بچه بوده می خواسته تمام فیلم های اروپایی را ببیند، در حالی که به نظرش فیلم های آمریکایی بچه گانه می آمدند و البته او اشاره کرد که همچنان همین عقیده را دارد.

وودی آلن در پایان این مصاحبه مطبوعاتی درباره جو بایدن رییس جمهوری فعلی آمریکا نیز صحبت کرد، او گفت: فکر می کنم جو بایدن رییس جمهوری خوبی باشد و بتواند کارهای خوبی انجام دهد، فقط امیدوارم خواهان همکاری با جمهوری خواهان باشد تا بتواند با این کار به نفع کل کشور عمل کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است