«آدم نمی‌شوند» را اکران آنلاین نمی‌کنم/ فیلم کودک را باید در سینما دید | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۷
اکبر منصورفلاح در گفتگو با صبا:

«آدم نمی‌شوند» را اکران آنلاین نمی‌کنم/ فیلم کودک را باید در سینما دید

کارگردان فیلم سینمایی «آدم نمی شوند» تاکید کرد که فیلم کودک را باید در سینما دید نه اکران آنلاین.

اکبر منصورفلاح کارگردان فیلم سینمایی «آدم نمی شوند» با نام قبلی «خرها آدم نمی شوند» در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره زمان اکران این فیلم که مدت ها پیش پروانه نمایش گرفته است، اظهار کرد: «آدم نمی‌شوند» را مدتی است در نوبت اکران دارم. این فیلم را عباس اکبری تهیه و من علاوه بر کارگردانی نویسندگی اثر را نیز برعهده دارم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر سکانس‌های «آدم نمی‌شوند» در شمال کشور جلوی دوربین رفته است، افزود: یوسف تیموری، لیلا اوتادی، یوسف مرادیان، ارژنگ امیرفضلی، فاطمه صبحی، اکبر حیدری در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم سینمایی در ژانر کودک تولید شده و قرار است بعد از مهیا شدن شرایط، روانه پرده شود.

کارگردان سریال «برای آخرین بار» درباره این سوال که آیا این فیلم سینمایی را اکران آنلاین می‌کند؟ چنین جواب داد: این فیلم در فضای کودک و نوجوان تولید شده، بنابراین اکران آنلاین آن منطقی به نظر نمی‌رسد پس در انتظار می‌نشینم تا موقعیت نمایش آن در سینما‌ها فراهم شود.

وی در پایان با بیان اینکه می‌خواهد فیلمی دیگر را جلوی دوربین برد، گفت: فیلمنامه‌ای با عنوان «امواج کوچک» نوشته‌ام که هم اکنون در پی مذاکره با سرمایه‌گذار هستم تا بتوان به محض مهیا شدن شرایط، فیلمبرداری آن را آغاز کنم. احتمالاً این فیلم سینمایی در چند شهر کشور جلوی دوربین خواهد رفت.

عکس های فیلم «آدم نمی شوند» از امیر فائض است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است