ایده‌های علمی و خلاق از رادیو تهران معرفی می‌شود/ حمایت دانشگاه شهید بهشتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۹

ایده‌های علمی و خلاق از رادیو تهران معرفی می‌شود/ حمایت دانشگاه شهید بهشتی

تفاهمنامه همکاری علمی و کارآفرینی رادیو تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی امضا شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برای مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های رسانه برای جذب و پرورش ایده‌های خلاق، تفاهمنامه همکاری علمی و کارآفرینی رادیو تهران به نمایندگی حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی کوروش پرند رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی امضا شد.

این تفاهمنامه با هدف تسریع و هموار کردن مسیر پرورش و کارآفرینی ایده‌های علمی و خلاق در راستای شعار سال ۱۴۰۰ تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها بسته شده است و همکاری ۲ طرف برای پویش ایده‌باز در برنامه شبکه رادیویی تهران با عنوان «علم بهتر است» میسر خواهد شد.

معرفی ایده‌های مخاطبان از برنامه «علم بهتر است» رادیو تهران به سمع مخاطبان می‌رسد و داوری و ارزش‌گذاری ایده‌های مخاطبان در پویش ایده‌باز برنامه مذکور به واسطه داوران در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی انجام می‌شود.

همچنین راهنمایی و مشاوره تخصصی به ایده‌های برتر توسط مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی ارایه خواهد شد.

برنامه «علم بهتر است» برنامه علمی از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران که چهارشنبه و پنجشنبه‌ها با اجرای غزاله کفاش طلب ساعت ۲۱:۳۰ به تهیه‌کنندگی آرزو مددی روی آنتن رادیو تهران می‌رود. این برنامه رادیویی برای معرفی ایده‌های تکمیل شده و به ثمر رسیده، نیز همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است