«سلام» و «دو راهی» پربیننده‌ترین برنامه‌های ناجا در نوروز ۱۴۰۰ شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷

«سلام» و «دو راهی» پربیننده‌ترین برنامه‌های ناجا در نوروز ۱۴۰۰ شدند

افکارسنجی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آمار پربیننده‌ترین برنامه‌های مرتبط خود در تلویزیون در نوروز 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، برنامه‌های تلویزیونی «سلام» و «دوراهی»، بر اساس افکارسنجی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در صدر جدول پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون این حوزه در نوروز ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

برنامه «سلام» به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی از شبکه دو سیما، عنوان پر بیننده‌ترین برنامه را به خود اختصاص داد و برنامه «دوراهی» به تهیه‌کنندگی همین برنامه‌ساز از شبکه دو سیما در جایگاه دوم قرار گرفت.

برنامه‌های  «فرهنگ ترافیک» به تهیه‌کنندگی سلیم ثنایی از شبکه سه سیما مقام سوم، برنامه «بر خط شو» به تهیه‌کنندگی محسن سال افزون مقام چهارم و برنامه «فرهنگ، نشاط، امنیت» به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی از رادیو فرهنگ مقام پنجم را به دست آورد.

همچنین برنامه «دوراهی» در بین برنامه‌های تولید شده ناجا به عنوان جذاب‌ترین برنامه اعلام شده است. اجرای این برنامه و همچنین برنامه «سلام» را ندا غفاری بر عهده داشت.

«سلام» و «دوراهی» تهیه شده به سفارش ناجا و در راستای ارتقای فرهنگ تعامل بین مردم و نیروهای امنیتی پلیس به تولید رسیدند و در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما روی آنتن قرار گرفتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است