فیلمبردار «فصل هرس» به شبکه مستند آمد/ پخش آثاری از اسکورسیزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۰

فیلمبردار «فصل هرس» به شبکه مستند آمد/ پخش آثاری از اسکورسیزی

بهروز بادروج فیلمبردار سینمای مستند، مهمان جدیدترین قسمت از برنامه نردبان شده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، چهل و یکمین قسمت از برنامه تلویزیون «نردبان»، جمعه، ۱۷ اردیبهشت روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

در این قسمت، پرونده فیلمبرداری در سینمای مستند در گفت‌وگویی متفاوت با بهروز بادروج فیلمبردار سینما مستند و داستانی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

بادروج با حضور در «نردبان» به سوالات مجری برنامه، حامد شکیبانیا پاسخ داده و از تجربیات سینمایی خود در عرصه فیلمبرداری سخن می‌گوید.

بهروز بادروج عکاس، تصویربردار و مدیر فیلمبرداری شیرازی کشورمان است. او در فیلم‌های «قهرمانان کوچک»، «فصل هرس»، «افسانه شکارچیان گرگ»، «آهستگی»، «ساین اوت»، «اوسیا»، «هیچ کجا هیچ کس»، «گلوگاه»، «سه مشت خاک»، «بچه‌ای با جوراب قرمز» و «خاک آب آتش»، «سونیتا» و «تارهای ممنوعه» حضور داشته و همچنین موفق شده جایزه معتبر فیلمبرداری جشنواره بوگاتا کلمبیا را برای فیلم «سه چنگ خاک» از آن خود کند.

در بخش دیگر برنامه، گفت‌وجوی محمد حدادی و مهدی بخشی مقدم با موضوع «چالش قاب‌های زیبا، چینش شده یا واقعی» روی آنتن می‌رود.

علاوه براین، امید بلاغتی از فیلم‌های تأثیرگذار سخن می‌گوید. در بخش ویژه نردبان با عنوان «و اینک مستند» نیز مروری بر آثار و تجربیات مارتین اسکورسیزی، فیلمساز مشهور می‌شود.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است