برای شرکت در مسابقه «دورهمی» فقط کافی‌ست دانشجو یا فارغ‌التحصل باشید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶

برای شرکت در مسابقه «دورهمی» فقط کافی‌ست دانشجو یا فارغ‌التحصل باشید!

مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، این روزها تیزر مسابقه «دورهمی ۵» با اجرای مهران مدیری در فضای مجازی دست به دست می‌شود. مدیری در این تیزر که به نظر می‌رسد در دکور مسابقه حضور دارد به وفور از کلمه‌های «جذاب»، «مهیج» و «عجیب» استفاده می‌کند.

در روزهایی که اجرای برنامه‌های گفتگو محور، مسابقات و شوهای بسیار در شبکه نمایش خانگی با موضوعات تکراری رو به افزایش است، نکته قابل تامل مسابقه «دورهمی ۵» پخش آن از تلویزیون و شبکه نسیم است.

از جزییات این برنامه هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما باتوجه به سایت ثبت‌نام آن مشخص است که برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برنامه‌ریزی شده است.

مهران مدیری در تیزر این برنامه بیان می‌کند: «از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه دعوت می‌کنم برای شرکت در این مسابقه در سایت http://dorehamitv.ir/ ثبت‌نام کنند.

می‌بینید، کامل نشون نمی‌دیم چیه ولی مهیجه! پشت این پرده‌ها مسابقه‌ای عظیم در جریان خواهد بود. شما شرکت می‌کنید، من اجرا می‌کنم.

مسابقه‌ای جذاب، مهیج و عجیب، به زودی از شبکه نسیم.»

حال باید منتظر ماند تا «عجیب»، «مهیج» و «جذاب» بودن این برنامه را دید، برنامه‌ای که شرایط خاصی برای ثبت‌نام ندارد، فقط کافی‌ست دانشجو یا فارغ‌التحصیل باشید.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  • سلام بر مهران عزیزممهران جان هر طوری که می خواهی مسابقه دورهمی را اجرا کن و با شرکت کننده ها راحت باش و همین کار شما را بهترین برنامه ساز و مجری کرده ، چون با قلب پاکت کار می کنی و  از اعماق درونت کارت را به بهترین صورت انجام  می دهی و  به قول شاعر بزرگ حضرت مولاناهيچ آدابي و ترتيبي مجو هر چه مي خواهد دل تنگت بگو