نمایشگاه «کاوش» در کتابخانه کانون برپا شد/ نشریاتی با موضوع علم و فناوری | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۷

نمایشگاه «کاوش» در کتابخانه کانون برپا شد/ نشریاتی با موضوع علم و فناوری

منتخبی از نشریه‌های فارسی و غیر فارسی با موضوع علم و فناوری در قالب نمایشگاهی با عنوان «کاوش» در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، منتخبی از نشریه‌های فارسی و غیر فارسی شامل ۳۵ عنوان نشریه با موضوع علم و فناوری در قالب نمایشگاهی با عنوان «کاوش» در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

در این نمایشگاه که هم‌زمان با آغاز شهریور برپا شده است، ١۶ عنوان از نشریه‌های به نمایش گذاشته شده فارسی زبان و باقی آثار غیر فارسی است که از آن جمله می‌توان به آثاری از قبیل: «داروک»، «کاوش»، «دانشمند»، «KIDS»، «ECO KIDS»، «imagine»، «ask»، «science&children» و «KIDS Tigers» اشاره کرد.

نمایشگاه «کاوش» از اول تا پایان شهریور ۱۳۹۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

هم‌چنین در این کتابخانه تعداد ۲۵ عنوان از کتاب‌ها با موضوع فناوری در هنر و ادبیات فارسی و غیر فارسی نیز در قالب نمایشگاه رومیزی ویژه شهریور و مهر برپا شده است.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه منتخبی از آثار خود با موضوع‌های مختلف را در قالب نمایشگاه‌ در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این کتاب‌خانه‌ در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک ۲۴ ساختمان شهید ملک‌شامران واقع شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است