دانشگاه صنعتی شریف جشنواره کشف استعداد بازیگری برگزار می‌کند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰

دانشگاه صنعتی شریف جشنواره کشف استعداد بازیگری برگزار می‌کند!

اولین دوره جشنواره آنلاین سایه روشن دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ یکم تا پنجم مرداد ۱۴۰۰ در سراسر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی این رویداد هنری، اولین دوره جشنواره آنلاین «سایه روشن» دانشگاه صنعتی شریف در ۶ بخش بازیگری، نویسندگی، موسیقی، پادکست، کاریکاتور و عکاسی از تاریخ یکم تا پنجم مرداد ۱۴۰۰ در سراسر ایران برگزار می‌شود.

ا‌ولین بخش جشنواره «سایه روشن» در حوزه کشف استعداد بازیگری است که گروه هیات داوران آن را بانیپال شومون، آزیتا ترکاشوند و سارا رسول‌زاده سه بازیگر سینما، تاتر و تلویزیون تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به حوزه بازیگری می‌توانند بخشی از تمرین خود را با موضوع کرونا و به وسیله گوشی‌های تلفن همراه در قالب یک فیلم افقی دو تا هفت دقیقه‌ای از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیرماه به نشانی تلگرام @masterclass یا ایمیل sayeroshanfestival@gmail.com ارسال کنند.

این جشنواره که دبیری آن به عهده سید مهران قریشی است، باتوجه به محدودیت‌های پاندمی کرونا و شرایطی که بیماری کوید ۱۹ بر جامعه جهانی تحمیل کرده است و همچنین برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان تصمیم بر برگزاری به شیوه آنلاین این جشنواره گرفته است.

به گفته سید مهران قریشی دبیر جشنواره که سابقه نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد، برگزاری این نوع جشنواره‌ها به کشف و حمایت از استعدادهای جوان و گمنام کمک زیادی خواهد کرد.

درباره جزییات شرایط مسابقه مثل محل برگزاری، بسترهای آنلاین نمایش آثار و تعامل مخاطبان با جشنواره به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است