«افق روشن» به چالش‌های حوزه اجتماعی می‌پردازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲

«افق روشن» به چالش‌های حوزه اجتماعی می‌پردازد

برنامه «افق روشن» به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی و با محوریت موضوعات و چالش‌های حوزه اجتماعی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «افق روشن» به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی به موضوعات و چالش‌های حوزه اجتماعی می‌پردازد و پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه است.

مرتضی میلانی، تهیه‌کننده درباره این برنامه توضیح داد: مخاطبان می‌توانند برنامه «افق روشن» را روزهای شنبه و دوشنبه به صورت زنده از رادیو اینترنتی و از اپلیکیشن ایران صدا ببینند و از رادیو سلامت هم بشنوند. «افق سلامت» در این دو روز از ساعت ۹:۱۰ به چالش‌های حوزه اجتماعی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث داریم. گزارش مردمی نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه خود به این موضوعات می‌پردازند. تلاش می‌کنیم مطالبات و نیازهای مردم را در این دو روز پاسخگو باشیم. همچنین در این دو روز با توجه به موضوع مورد بحث یک خبرنگار مختص حوزه خواهیم داشت و شنوندگان می‌توانند از زبان او شنونده موضوع باشند. به عنوان مثال اگر موضوع درباره اقتصاد سلامت باشد، خبرنگار اقتصادی خواهیم داشت و اگر درباره محیط زیست باشد میزبان خبرنگار اجتماعی هستیم.

میلانی به تفاوت برنامه در روزهای چهارشنبه اشاره کرد و گفت: موضوع برنامه در روزهای چهارشنبه متفاوت است و در این روز به بیانات مقام معظم رهبری می‌پردازیم. بررسی می‌کنیم که موضوعاتی که ایشان تاکید کرده‌اند و برای کشور لازم است، عملیاتی شده‌اند یا خیر و تا کجا پیشرفت داشته‌اند. در مجموع ما در برنامه «افق روشن» به مضامین گسترده اجتماعی می‌پردازیم، از محیط زیست گرفته تا مشکلات شهری، جاده‌ها و…کارشناس مجری این برنامه نیز فاطمه شهبازی است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است