نمایش منتخبی از آثار ترقی‌جاه و اویسی و تبریزی در گالری آرتیبیشن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۱

نمایش منتخبی از آثار ترقی‌جاه و اویسی و تبریزی در گالری آرتیبیشن

گالری آرتیبیشن از 17 تا 26 اردیبهشت نمایشگاه آثار سه هنرمند محمد‌علی ترقی‌جاه، ناصر اویسی و صادق تبریزی را برگزار می کند.

به گزارش صبا، گالری آرتیبیشن در آخرین نمایشگاه خود نگاهی به آثاری از سه هنرمند محمد‌علی ترقی‌جاه، ناصر اویسی و صادق تبریزی انداخته است و نمایشی خیالی از آثار این سه تن خواهد داشت.

این نمایشگاه از روز جمعه هفدهم اردیبهشت در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

بازدید از نمایشگاه با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود و علاقه‌مندان این آثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا(قندی)، پلاک ۶، به گالری آرتیبیشن بروند.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه دایر خواهد شد.

عوامل دوگانه از هنر ایران از یک سو و به کار رفتن تکنیک غربی از سوی دیگر، دائما در هنر این سه تن، هر چند متفاوت اما با رفتاری احساساتی و برداشتی نوستالژیک به چشم می‌خورد. سوژه‌های شرقی چون زن و مرد دلباخته، مادیان و ماکیان ساکن و در حال حرکت در هنر آن‌ها مشهود است و گاه سوژه‌ها و موضوعات به هم نزدیک می‌شوند.

ترقی‌جاه، تبریزی و اویسی جزو هنرمندان نوپردازی هستند که از گنجینه هنر قدیم هر یک به سبک و سیاق خود بهره برده‌اند و در تعالی هنر ایران به جان کوشیده‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است