کارگردان برگزیده «سینماحقیقت» به «عصرانه مستند» می آید

به گزارش «صبا»مستند «زمان» با حضور ماریا ماوتی  کارگردان و  مهدی مطهر تهیه کننده این مستند  سه شنبه ۴ دی ماه در خانه مهر رضا نمایش داده می شود و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
این مستند هفته گذشته در دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» موفق به دریافت تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم مستند نیمه‌بلند شد.
این فیلم برشی از زندگی مردی است که هفت سال پیش به همراه خانواده‌اش به ترکیه پناهنده شده و برحسب اتفاقاتی غیرمنتظره، مسیرش از همسر و بچه‌هایش جدا می‌شود.
در خلاصه موضوع این مستند ۴۶ دقیقه‌ای آمده است: «چی باعث شد قید کشورتو بزنی؟ – بخاطر آینده‌ بچه‌هام، آینده‌ اونها رو روشن کردم -خب الان بچه‌هات کجان؟»
مراسم نقد و بررسی و نمایش فیلم مستند «زمان » سه‌شنبه ۴ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در خانه مهر رضا به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از بیمارستان دی، نرسیده به پل همت، نبش کوچه نیلو، پلاک یک برگزار می‌شود و ورود برای عموم رایگان و آزاد است.

خانه مهر رضا وابسته به خیریه متوسلین به امام رضا (ع) با راه‌اندازی «عصرانه مستند» به نمایش مستندهای شاخص به ویژه با رویکرد اجتماعی می‌پردازد و هدف از آن کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی از مسیر فرهنگ و هنر به ویژه سینما است.
برنامه «عصرانه مستند» هر ۲ هفته یکبار در خانه مهر رضا برگزار می شود و تاکنون نمایش و نقد مستندهای متهمین دایره بیستم، آوانتاژ، بزم رزم، زنانی با گوشواره های باروتی، راه طی شده را میزبانی کرده است.