جدیدترین خبرها از «در کنار پروانه‌ها»/ تلاش برای رسیدن به آنتن محرم ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱

جدیدترین خبرها از «در کنار پروانه‌ها»/ تلاش برای رسیدن به آنتن محرم ادامه دارد

سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری خود را برای پخش در ماه محرم آماده می کند.

بهروز مفید تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کار جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: در حال آماده کردن سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری برای ایام ماه محرم و صفر هستیم. این کار که حال و هوای محرمی دارد چندیست که وارد مرحله تصویربرداری شده و هم‌اکنون بیش از ۲۰ درصد آن جلوی دوربین رفته است.

وی افزود: بیشتر سکانس‌های این سریال در شمال جلوی دوربین رفته و تنها بخش کمی از آن در تهران جلوی دوربین رفته و می‌رود.

مفید در پایان درباره داستان سریال چنین توضیح داد: این سریال درباره جوانی است که به دلیل اینکه مشکلات بسیار زیادی برای خود و خانواده‌اش به وجود آمده احساس می‌کند که مورد غضب و ناراحتی خداوند قرار گرفته، اما حادثه‌ای عجیب باعث می شود تا او متوجه شود که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده و او را فراموش نکرده است.

عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از تهیه‌کننده: بهروز مفید، کارگردان: داریوش یاری، نویسندگان: علی حمیدنژاد، سید حسن حسینی، سرپرست نویسندگان: امیرمحمد عبدی، دستیار یک کارگردان: احمد میرمحمدی، برنامه‌ریز: سیدعباس بهبودی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، منشی صحنه: ایلار تقوی، طراح چهره‌پرداز: آرمین اسماعیلی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر صدابرداری: محمد مرتضایی، طراح لباس و صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر امور مالی: فریبا قشلاقی، روابط عمومی: سپیده کامرانی‌فر.

بازیگرانی که تاکنون دعوت به همکاری شدند عبارتند از پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نسرین بابایی، نگار عابدی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی و مجید پتکی.

سریال «در کنار پروانه‌ها» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود‌.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است