کتابی برای غمگینان بی‌گریه و شورشیان بی‌شمشیر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۳

کتابی برای غمگینان بی‌گریه و شورشیان بی‌شمشیر

رمان «مرد دونده» نوشته مسعود شامحمدی به همت انتشارات کتاب کوچه به چاپ رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب کوچه، رمان «مرد دونده» در دسته‌بندی «دنیای ما» از آثار انتشارات کتاب کوچه برای غمگینان بی‌گریه و شورشیان بی‌شمشیر که در جهان سوم غریب افتاده‌اند، منتشر شد.

رمان «مرد دونده» ماجرایی دارد که می‌توان به سادگی با شخصیت اصلی آن انس گرفت و دنیای خود را آفرید.

ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یک مرد معمولی جهان سومی که از زندگی چندان هم رضایت ندارد، و مثل بقیه آدم‌ها مشغول روزمرگی‌های خودش است، یک روز ناگهان در پاهایش دچار احساسی خاص می‌شود؛ سندرمی ناشناخته به سراغش می‌آید و او را مجبور به دویدن می‌کند.

خبرنگارها و روزنامه‌نگاران مرد دونده را به یک سوژه تبدیل می‌کنند و به این ترتیب ماجراهایی عجیب شکل می‌گیرد.

مسعود شامحمدی نویسنده و کارگردان است که پیش از این، کتاب «گربه علف است و ماهی درخت» از او در انتشارات کتاب کوچه به صورت مکتوب و در نوین کتاب گویا در قالب صوتی منتشر شده بود. نوشته‌های او مملو از خیال‌پردازی و توصیفات ادیبانه است.

برای مثال در فصل ۲ کتاب «مرد دونده» آمده است: «او یک ناراضی بود که بیش از هر چیز و هرکس، از خودش ناراضی بود و هیچ چیز قادر به خوشحال کردنش نبود. نه یک غذای خوشمزه و نه یک بوسه سرشار از عشق. نه یک روز آفتابی و نه بارش برف. مطلقا هیچ چیز. مرد دونده مثل باقی مردان و زنان هم‌عصر خود بود؛ «غمگینانی بی‌گریه و شورشیانی بی‌شمشیر.»

رمان «مرد دونده» نوشته مسعود شامحمدی در انتشارات کتاب کوچه در ۴۷۱ صفحه و با قیمت ۸۸ هزار تومان چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است