شب‌های قدر همراه با کاظم احمدزاده در رادیو تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۰

شب‌های قدر همراه با کاظم احمدزاده در رادیو تهران

ویژه برنامه «خلوت انس» با اجرای سید کاظم احمدزاده، ویژه شب های احیا و شهادت حضرت علی(ع) ساعت 21:45 تا 1:40 بامداد، از رادیو تهران پخش می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، علیرضا مبینی مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران گفت: کاظم احمدزاده، این شب ها با حضور در شبکه رادیویی تهران به مناسبت شب های احیا و شهادت حضرت علی(ع) تا پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۲۳ ماه رمضان از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۱:۴۰بامداد اجرای ویژه برنامه «خلوت انس» را برعهده دارد.

وی افزود: فرهیختگان ویژه برنامه شب های قدر از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران را از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز با پخش زنده دعای جوشن کبیر، مرثیه سرایی و احیاء از حرم عبدالعظیم حسنی(ع) می شنوند.

مبینی تصریح کرد: بخش دیگر این برنامه به سخنرانی حجت الاسلام عالی، حجت الاسلام میرباقری و حجت الاسلام رفیعی در شب های قدر اختصاص یافته است.

علاوه بر این از دیگر بخش های ویژه برنامه«خلوت انس» ارتباط با مشهد مقدس همراه با آقای بحریار، ارتباط با شهر مقدس قم همراه با سید مهدی تحولیدار، ارتباط با امامزاده صالح همراه با حجت الاسلام والمسلمین شیخ احسان بی آزار، ارتباط با نجف اشرف همراه با سید کمال هاشم زاده و ارتباط با کربلا معلی مهیارعبداللهی است.

مخاطبان در سراسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده این رادیو باشید.

همچنین شنوندگان می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است