شایعه‌ای جذاب درباره فیلم پولانسکی شنیده می شود/ همکاری با میا فارو بعد از ۵۰ سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵

شایعه‌ای جذاب درباره فیلم پولانسکی شنیده می شود/ همکاری با میا فارو بعد از ۵۰ سال

گفته می شود میا فارو بازیگر سرشناس فیلم «بچه رزماری» بعد از نزدیک به 50 سال بار دیگر با رومن پولانسکی در فیلم «کاخ» همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از شوبیز، بعد از آنکه روز پنجشنبه ۲۹ آوریل کمپانی تولید فیلم «رای سینما» خبر ساخته شدن فیلم جدید رومن پولانسکی کارگردان مشهور و پرحاشیه سینما را منتشر کرد، حالا شایعات جالبی در اطراف این فیلم می چرخد.

خبر رسیده که میا فارو بازیگر فیلم «بچه رزماری» محصول سال ۱۹۶۸ ساخته رومن پولانسکی، فیلمی که از آن به عنوان یکی از مهمترین فیلم های ژانر وحشت یاد می شود، قرار است بار دیگر بعد از ۵۰ سال با این کارگردان همکاری کند.

نکته عجیب اینکه میا فارو که این سالها بیشتر به واسطه اتهامات دخترش علیه وودی آلن در جنبش #من_هم سر زبان هاست قرار است با رومن پولانسکی کار کند که در سال های گذشته با فشارهای جنبش های اجتماعی از آکادمی اسکار اخراج شده و همینطور نامزدی اش در محافل سینمایی از جمله جوایز سزار و جشنواره ونیز دردسرساز شده است.

رومن پولانسکی از سال ۱۹۷۸ به این طرف به اتهام تجاوز به یک دختر ۱۳ ساله از آمریکا متواری است. این کارگردان مشهور دنیا در سال ۲۰۱۸ نیز از آکادمی فیلم اسکار اخراج شد.

گفته می شود امانوئل سنیه همسر رومن پولانسکی نیز دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود.

داستان فیلم جدید پولانسکی با عنوان «کاخ» در آخرین شب سال ۱۹۹۹ یعنی پایان هزاره دوم در هتلی در آلپ سوییس می گذرد. فیلمنامه این فیلم را یرژی اسکولیموفسکی دیگر سینماگر مولف لهستانی به همراه پولانسکی نوشته است.

فیلمبرداری فیلم «کاخ» پیش بینی می شود در پاییز امسال آغاز شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است