نقش یک خواجه را در «جیران» دارم/ داستانِ سریال پُرکشش است

سیاوش چراغی‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «جیران» ساخته حسن فتحی هستم که این مجموعه تاریخی برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد.

به گفته وی، این کار با استقبال تماشاگران مواجه خواهد شد چون علاوه بر اینکه سریال، داستانی پرکشش دارد از یک تیم حرفه‌ای در ساخت نیز سود برده است.

وی با اعلام اینکه نقش یکی از خواجه‌های جیران را بازی می‌کند درباره کارگردانی حسن فتحی گفت: وی به شدت به کارش مسلط و آگاه است. ویژگی بارز او، قاب‌های زیبایی است که برای کارش می‌گیرد.

چراغی پور همچنین با اشاره به اینکه تصویربرداری این مجموعه از ۱۵ بهمن آغاز شده احتمال پخش آن را همین امسال دانست.

این بازیگر درباره دیگر کارهایش نیز چنین توضیح داد: فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی را آماده پخش دارد. همچنین فیلم «لب خط» به کارگردانی علی جبارزاده دیگر فیلم آماده نمایش من است. در فیلم سینمایی «لب‌خط» نقشی متفاوت را بازی می‌کنم و به اکران موفق این فیلم نیز بسیار امیدوارم.

چراغی‌پور در پاسخ به پرسش پایانی صبا مبنی بر اینکه به نظر وی شرایط پیش آمده چه تاثیری روی اکران آثار سینمایی پس از ایام کرونایی خواهد گذاشت، بیان کرد: مطمئناً شرایطی که هم اکنون بر سینما حاکم است تا مدت‌ها تاثیر خود را خواهد گذاشت، برای همین هم است که می‌بینیم برخی از تهیه کننده‌ها به سمت اکران آنلاین رفتند، اما یک نکته را نباید از یاد برد آن هم اینکه لذت فیلم دیدن در سینما قابل مقایسه با تلویزیون نیست.

انتهای پیام/