«یاور» تلنگری درباره اهمیت خانواده است/ مردم این سریال را دوست دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۶
رسول توکلی در گفتگو با صبا:

«یاور» تلنگری درباره اهمیت خانواده است/ مردم این سریال را دوست دارند

بازیگر سریال «یاور» درباره لزوم ساخت سریال‌هایی درباره خانواده گفت.

رسول توکلی بازیگر سریال «یاور» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این سریال که شب های رمضان ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما پخش می شود، اظهار کرد: این مجموعه یادآور پند‌ها و اندرز‌های گذشته است و به ما می‌گوید خانواده محلی بسیار گرم و عزیز است که می‌تواند مامن همه ما باشد پس چرا آن را فراموش کرده‌ایم و هر روز خانواده ایرانی را کوچک‌تر می‌کنیم.

وی درباره تولیداتی با محوریت خانواده بیان کرد: تلویزیون باید تولیدات خود را با محوریت خانواده بیشتر کند زیرا در زمان حال علاوه بر ماهواره‌ها، در شبکه‌های نمایش خانگی آثاری تولید می‌شود که با ارزش‌های خانواده‌های ایرانی فاصله دارد. البته نمی‌گویم کارهایی نظیر «قورباغه» یا «می‌خواهم زنده بمانم» تولید نشود اما این تولیدات مطمئنا تاثیرات مخرب خود را روی جامعه خواهد داشت.

این بازیگر تلویزیون با  اشاره به اهمیت رقابت خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم منکر رقابت در تولید باشم اما وقتی فیلمساز یا بازیگری، حرفه و شهرتش را مدیون تلویزیون است نباید در شبکه نمایش خانگی به بهانه جذب مخاطب، فرهنگ خانواده‌های ایرانی را زیر سوال ببرد. در این باره سوالی دارم؛ چرا در این کارها باید تا به این اندازه کلمات رکیک رایج باشد؟ آیا سازندگان آن می‌دانند که ممکن است نوجوانان از رفتاری که در این کارهای‌شان تبلیغ می‌شود، الگوبرداری کنند؟

توکلی تاکید کرد: در چنین فضایی، سریالی نظیر «یاور» لازم بود ساخته شود تا تلنگری باشد. این کار به ما می‌گوید به کجا چنین شتابان در حال حرکت هستیم.

بازیگر «قصه پریا» در پاسخ به این که آیا موضوع سریال «یاور» تکراری نیست، عنوان کرد: تا حدی قبول دارم که ممکن است قصه تکراری باشد اما دقت کنید در این کار موضوعاتی مطرح می‌شود که دغدغه جامعه است پس نمی‌توانیم به بهانه این که این مسائل قبلا مطرح شده است دیگر از آن‌ها حرف نزنیم.

وی ادامه داد: جالب است در اظهارنظرهایی که مردم داشتند متوجه شدم که بسیاری از آن‌ها از این مجموعه راضی هستند، چون نکاتی را گوشزد کرده است که مدت‌ها بود فراموش شده بودند.

بازیگر فیلم سینمایی «تاراج» در پایان بیان کرد: این سریال در شرایطی جلوی دوربین رفت که وضعیت کرونا به‌ شدت وخیم شده بود برای همین معتقدم عوامل این کار با ایثاری که انجام داده‌اند، موجب ساخته شدن «یاور» شدند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است