ویژه برنامه جشنواره برلین در فضای آزاد برگزار می شود/ فستیوال به تعویق نمی‌افتد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹

ویژه برنامه جشنواره برلین در فضای آزاد برگزار می شود/ فستیوال به تعویق نمی‌افتد

مسئولان جشنواره برلین در نظر دارند ویژه برنامه تابستانی این فستیوال را در فضای آزاد در همان تاریخ تعیین شده برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از اسکرین، مسئولان جشنواره بین المللی فیلم برلین در مذاکره با مقامات شهر برلین تصمیم گرفته اند تا نحوه برگزاری ویژه برنامه این رویداد را در ماه ژوئن تغییر دهند.

برطبق این تصمیم، مسئولان فستیوال در نظر دارند ویژه برنامه جشنواره بین المللی فیلم برلین را در فضای آزاد و در همان تاریخ از پیش تعیین شده برگزار کنند. این درحالیست که سینماهای آلمان تا حداقل ۳۰ ژوئن تعطیل هستند. البته گفته می شود تصمیم نهایی برای برگزاری این رویداد در ماه می امسال گرفته می شود.

جشنواره ویژه تابستانی برلین قرار است بین روزهای ۹ تا ۲۰ ژوئن به صورت فیزیکی با نمایش فیلم های برگزیده این جشنواره برگزار شود.

طبق اعلام مسئولان جشنواره، قرار است در این رویداد که در فضای آزاد برگزار می شود از همه حاضران آزمایش اجباری نیز صورت بگیرد. به گفته سازمان دهندگان فستیوال، هیچ تصمیمی برای تعویق و یا آنلاین برگزار کردن این ویژه برنامه در دست بررسی نیست، این جشنواره یا به صورت فیزیکی در تاریخ مقرر برگزار می شود یا اصلا برگزار نمی شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است