خبر خوب برای طرفداران «برکینگ بد»/ تیزر و پوستر را ببینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰

خبر خوب برای طرفداران «برکینگ بد»/ تیزر و پوستر را ببینید

نتفلیکس با انتشار پوستر و تیزری جدید از «برکینگ بد» تاریخ انتشار نسخه سینمایی این سریال موادمخدری مشهور را اعلام کرد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، نسخه سینمایی سریال محبوب «افسارگسیخته – Breaking Bad» پاییز امسال از نتفلیکس منتشر می‌شود.

بر اساس اعلام نتفلیکس «ال کامینو: فیلم افسارگسیخته»، روز جمعه ۱۱ اکتبر از این شبکه محتوای آنلاین و بعدا از شبکه AMC پخش خواهد شد.

در خلاصه داستانی که همراه این خبر منتشر شده، آمده است: بعد از فرار دراماتیک جسی پینک از زندانی که در آن حبس بود، او باید با تبعات گذشته خود دست و پنجه نرم کند تا شاید بتواند به آینده خود شکل دهد.

در انتهای سریال «افسارگسیخته» جسی توانست با کمک والتر از زندان گروه خلافکاران نازی که در آن حبس و به کار تولید مواد مخدر شیشه اجیر شده بود، فرار کرده و به محلی نامعلوم برود.

کار کارگردانی نسخه سینمایی «افسارگسیخته» را همان خالق سریال یعنی وینس گیلیگان برعهده دارد. «افسار گسیخته» اولین بار در سال ۲۰۰۸ روی آنتن رفت و قصه آن ۵ فصل ادامه یافت و به یکی از شاخص‌ترین محصولات شبکه AMC بدل شد. این سریال در طول مدت پخش خود جوایز امی و گلدن گلوب متعددی از جمله بهترین سریال درام تلویزیون را از آن خود کرد.

داستان فیلم درباره شیمی‌دانی به نام والتر وایت با بازی برایان کرانستون است که پس از آن که می‌فهمد به بیماری سرطان دچار شده است به تولید مواد مخدر شیشه دست می‌زند تا بتواند اندوخته‌ای را برای خانواده‌اش در روزهای فقدان خود پس‌انداز کند. ماجرا اما آن‌طور که والتر پیش‌بینی کرده است پیش نمی‌رود و او خود رفته رفته به یکی از کارتل‌های مواد مخدر تبدیل می‌شود.

                 پوستر جدید سریال «افسارگسیخته»

گیلیگان سال گذشته قرارداد خود را با بخش تلویزیونی سونی تمدید کرد و فیلم «افسار گسیخته» اولین پروژه از این قرارداد ۳ ساله جدید است.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است