پخش «مرد کار» و «سوء تفاهم» برای اولین بار از شبکه چهار | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸

پخش «مرد کار» و «سوء تفاهم» برای اولین بار از شبکه چهار

فیلم‌های «سوء تفاهم» و «مرد کار» چهارشنبه 9 اردیبهشت و پنجشنبه 10 اردیبهشت از آنتن شبکه چهار سیما پخش می‌شوند.
به گزارش صبا، سینمایی‌های «سوء تفاهم» و «مردِ کار»، سینمایی‌های آخر هفته شبکه چهار هستند که به ترتیب پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت و جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهند شد.
«سوء تفاهم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۶ سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. این فیلم در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شد.
قصه فیلم «سوء تفاهم» ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک سوء تفاهم یا توهم است و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. هم‌زمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز پیش می‌رود و…
اکبر عبدی، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز و هانیه توسلی بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
«سوء تفاهم» که پیش از این برای اولین بار در نوروز پخش شده بود، پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما بازپخش خواهد شد.
«مرد کار» Working Man یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۹ است که توسط رابرت جوری در اولین بازی خود نویسندگی و کارگردانی شده و توسط هیات داوران کلارک پیترسون، مایا امل و لاول هولدر تهیه شده است.
پیتر گرتی، بیلی براون و تالیا شایر نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.
فیلم «Man working» در سال ۲۰۱۸ در شیکاگو و اطراف آن فیلمبرداری شد. این فیلم اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم سانتا باربارا ۲۰۱۹ به نمایش درآمد.
در خلاصه داستان «مرد کار» آمده است: «داستان فیلم درباره مردی کاری می‌باشد که در یک کارخانه کوچک در شهری زندگی می‌کند که بعد از تعطیلی کارخانه آن مرد همچنان به دنبال کار کردن در آن کارخانه است که…»
«مرد کار» برای اولین بار روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.
برنامه «فیلمخانه» شبکه چهار به همت تامین برنامه این شبکه پنجشنبه و جمعه هر هفته، ساعت ۲۰:۳۰، سینمایی‌های روز جهان را پخش می‌کند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است