ویژه برنامه رادیو سلامت به مناسبت روز روانشناس | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۳

ویژه برنامه رادیو سلامت به مناسبت روز روانشناس

روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ویژه برنامه‌ای به مناسبت روز روانشناس با نام «به روان» از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «به روان» ویژه برنامه‌ای به مناسبت روز روانشناس است که سارا شریفی سردبیری و تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. وی درباره این برنامه اینگونه توضیح داد: به مناسبت روز روانشناس برنامه‌ای از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۵۵ با اجرای لیلا رحیمیان و میترا بهرامی و نویسندگی مژده نادری پخش می‌کنیم که محور اصلی برنامه ضرورت علم روانشناسی و مراجعه به روانشناس در زندگی امروز است. در برنامه «به روان» به موضوع اهمیت روانشناسی هم می‌پردازیم و به این نکته اشاره می‌کنیم که همانطور که ما به بیماری‌های جسمی توجه نشان می‌دهیم و به دنبال رفع کردن مشکلات جسمانی هستیم نباید از روح و روان هم غافل شویم.

وی که دانش آموخته رشته روانشناسی بالینی است، ادامه داد: بنابراین باید برای مشکلات روحی به روانشناس مراجعه کنیم تا او به ما کمک کند و مشکل روحی‌مان را پشت سر بگذاریم، زیرا اهمیت ندادن به این موضوع در آینده منجر به مشکلات عمیقی می‌شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه «به روان» توضیح داد: طبیعی است کار یک مشاور با روان درمانگر و روانپزشک تفاوت دارد و باید بدانیم به چه کسی مراجعه کنیم. بخشی از برنامه به معرفی بزرگان رواشناس همچون علی اکبر سیاسی، علی محمد کاردان، محمود منصور، حیدرعلی هومن و … هم می‌پردازیم که برای علم روانشناسی در ایران زحمات زیادی کشیده‌اند.

شریفی در پایان گفت: بخشی از برنامه هم به روانشناسی رسانه اختصاص دارد که به نقش روانشناسان در جنبه‌های مختلف رسانه از جمله رادیو و تلویزیون می‌پردازیم. در این برنامه قرار است با رضا زمانی روانشناس بین‌المللی هم گفتگو شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است