مسترکلاس مستند جستجوگرایانه به روایت اورلاندو فون آیزندل | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷

مسترکلاس مستند جستجوگرایانه به روایت اورلاندو فون آیزندل

نسخه تصویری مستر کلاس اورلاندو فون آیزندل با موضوع «مستند جستجوگرایانه» امروز چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی امروز چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه، در قالب طرح تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، نسخه تصویری مستر کلاس اورلاندو فون آیزندل مستندساز را در سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و آپارات منتشر کرد.

مستر کلاس اورلاندو فون آیزندل یکی از مجموعه مسترکلاس‌های چهادهمین جشنواره «سینماحقیقت» بود که سال گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

آیزندل در بخشی از این مستر کلاس می‌گوید: «اولین فیلم‌هایی که من ساختم با پول‌های کم این و آن ساخته شد. هیچ شبکه‌ای وجود نداشت که پخش آن را تضمین کند. بنابراین وابستگی کامل به جشنواره‌های فیلم داشتیم. برای اکران فیلم، برای یافتن مخاطب، برای تبلیغ درباره فیلم‌مان، و برای داشتن حضور فیزیکی در آنجا و صحبت کردن درباره فیلمی که ساخته‌ایم. برای اینکه فیلم‌هایی که قصدشان این است که یک معضل سخت اجتماعی را تغییر دهند، بتوانند تاثیر خود را داشته باشند، لازم است جایی باشد که بتوانید افراد تاثیرگذار مرتبط با آن معضل اجتماعی را به اکران دعوت کنید. برای چنین منظوری، جشنواره‌های فیلم خارق‌العاده‌اند. جشنواره‌ها برای اکوسیستم فیلم‌های مستقل حیاتی‌اند.»

علاقه‌مندان به سینمای مستند، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند این مستر کلاس را به نشانی  https://defc.ir/Post/3730 ببینند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است