انتقاد شدید دونالد ترامپ از مراسم اسکار/ شبی سیاسی و کسل‌کننده بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲

انتقاد شدید دونالد ترامپ از مراسم اسکار/ شبی سیاسی و کسل‌کننده بود

دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا مراسم اسکار یکشنبه شب (25 آوریل) را سیاسی و کسل کننده خواند.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا به کانون توجهات برگشت و از هالیوود و شب بزرگش یعنی مراسم اسکار انتقاد کرد.

دونالد ترامپ با ارسال یک بیانیه کوبنده مراسم اسکار را «سیاسی و کسل کننده» خواند. او همینطور خواستار بازگشت مجری ثابت (مراسم اسکار سه سال متوالی است که بدون مجری سنتی برگزار می شود.) به این مراسم شد.

در بخشی از بیانیه ترامپ آمده است: چیزی که قبلا جوایز آکادمی خوانده می شد و حالا نامش اسکار، یک اسم خیلی کم اهمیت تر و نازیباتر شده است، پایین ترین سطح تماشاگرانش را در تاریخ ثبت کرده و حتی از سال گذشته هم کمتر تماشاگر داشته، سالی که خودش یک رکورد بود.

دونالد ترامپ در ادامه بیانیه اش گفت: اگر آنها با فرمول مسخره فعلی کارشان را ادامه دهند، البته اگر ممکن باشد، اوضاع بدتر می شود.

چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا خاطر نشان کرد: به ۱۵ سال قبل برگردید، به فرمولی که آنها استفاده می کردند نگاه کنید، عنوان رویداد را به جوایز آکادمی (THE ACADEMY AWARDS) تغییر دهید، خیلی نزاکت سیاسی نداشته باشید و کسل کننده هم نباشید و آن (مراسم) را درست برگزار کنید.

ترامپ همینطور خواستار بازگشت یک مجری عالی به این مراسم که چندین سال است بدون مجری برگزار می شود، شد.

بنا به اعلام رسانه ها، میانگین تماشاگران مراسم اسکار امسال ۹ میلیون و هشتصد و پنجاه هزار نفر بوده که نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد افت داشته است.

ترامپ سال گذشته که در مقام ریاست جمهوری آمریکا قرار داشت به مراسم اسکاری که جایزه اش را به فیلم «انگل» داده بود، انتقاد کرد، او در آن دوره با انتقاد از فیلم کره ای برنده جایزه اسکار بهترین فیلم، گفته بود «بربادرفته» را به ما برگردانید. اشاره ترامپ به فیلم «بربادرفته» شاهکار موفق و محبوب سینمای آمریکا بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است