گلایه آتش تقی‌پور از مسئولان/ برای گذران زندگی مجبوریم در شرایط خطر سر کار برویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
در گفتگو با صبا مطرح شد:

گلایه آتش تقی‌پور از مسئولان/ برای گذران زندگی مجبوریم در شرایط خطر سر کار برویم

آتش تقی‌پور که این روزها در حال بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی است، از نبود حمایت مسئولان از هنرمندان گلایه کرد.

آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره فعالیت های این روزهایش به ویژه با وجو شیوع کرونا گفت: به تازگی در سریالی با عنوان «خانه آقاجان» بازی کردم که به تهیه‌کنندگی حاتم معصومی و کارگردانی علی حسن‌زاده در زنجان و درباره صنایع‌دستی زنجان با حضور تعدادی از بازیگران بومی ساخته شده و این روزها در حال پخش از شبکه زنجان و شبکه شما است.

به گفته وی، این سریال درباره خانواده‌ای است که پدرشان از زمان‌های گذشته در حوزه صنایع‌دستی فعالیت می‌کرده و حالا دخترانش که همگی ازدواج کرده‌اند، در کنار شوهرانشان تحت نظارت پدر، قصد توسعه صنعت ملیله‌‌سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال‌‌زایی را دارند، اما با پسر خانواده که برای رسیدن به آرزوهایش به خارج از کشور رفته دچار مشکلاتی می‌شوند.

وی درباره فعالیت این روزهایش بیان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی هستم که ۱۳ قسمتی است اما متاسفانه نمی‌توانم بگویم که عنوان سریال و قصه چیست و عوامل آن چه کسانی هستند.

این بازیگر درباره شرایط سخت این روزها و حضور پرخطرشان در فیلم‌ها و سریال‌ها گفت: وقتی مسئولان هیچ حمایتی نمی‌کنند ما مجبوریم برای گذران زندگی و تامین هزینه‌های معیشت‌مان خطر را به جان بخریم و سر کار برویم.

ویدر پایان درباره سطح کیفی برخی از سریال‌هایی که این روزها ساخته و از شبکه های مختلف تلویزیون و همچنین شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، بیان کرد: وقتی بودجه کم می‌دهند سازندگان سریال‌ها هم مجبور می‌شوند از کیفیت کار کم کنند تا بتوانند با همان بودجه‌ای که در اختیار دارند، کار را به پایان برسانند. به همین دلیل است که سریال ها آن کیفیتی را که باید داشته باشد ندارند و در نتیجه رضایت مردم هم آن طور که باید جلب نمی‌شود.

احمدرضا معراجی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است